Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3+5. Henger laaaangt etter mange andre herDagene går så tregt!!
Forrige gang hadde jeg termin den siste dagen i en måned. Alle var så langt foran meg, syntes jeg
Måtte innom måneden etter for å føle at jeg så litt foran OII har du vært på TUL på en søndag? Er det på jobben din da eller?Ifølge TUL idag 5+6
Ikke via jobb men hos privat klinikkOII har du vært på TUL på en søndag? Er det på jobben din da eller?
Ikke via jobb men hos privat klinikkTUL nr2 her da det var for tidlig forrige besøk for 2 uker siden.. Har hatt blødninger, spotting osv sporadisk fram til 1,5 uke siden.. samt jeg trodde jeg var mye lengre på`vei selv.. uregelmessig mens, siste mens 24.aug og TUL idag viser 5+6 idag..
Jøss så rart, tror du at du er gravid 2 gang, altså at du mistet fra 24 august også er blitt gravid rett etterpå? Hva trodde gynen? Så fint at du får hjelp da og at det var bra med lille spiren<3Ikke via jobb men hos privat klinikkTUL nr2 her da det var for tidlig forrige besøk for 2 uker siden.. Har hatt blødninger, spotting osv sporadisk fram til 1,5 uke siden.. samt jeg trodde jeg var mye lengre på`vei selv.. uregelmessig mens, siste mens 24.aug og TUL idag viser 5+6 idag..
Ser av terminlista at du bor i Trøndelag. Hvor har du tenkt til å ta TUL? Har du vært på det tidligere i Trøndelag/Trondheim?6+2! 4-5 uker til TUL, får bestille snart![]()
Ser av terminlista at du bor i Trøndelag. Hvor har du tenkt til å ta TUL? Har du vært på det tidligere?![]()
Åå, det var akkurat det stedet jeg så på selv! Så godt å høre gode erfaringer derfra. Da tror jeg at det blir der for oss også, men venter nok til nærmere jul tenker jeg.Ultraportalen brukte vi sist og tenkte de nå og, drives av noen av jordmødre som gjør de offentlige ultralydene på st olav, de er kjempeflinke og ålreite![]()
Åå, det var akkurat det stedet jeg så på selv! Så godt å høre gode erfaringer derfra. Da tror jeg at det blir der for oss også, men venter nok til nærmere jul tenker jeg.![]()
Jeg ligger ca en uke etter deg og tenker på siste uka før jul, uke 11-12. Gleder meg også!Jaa, har jo bare vært der en gang, men veldig god opplevelse. Vi sikter på uke 10-11 som sist, så ca andre helga i desember. Gleder meg!
3+5. Henger laaaangt etter mange andre herDagene går så tregt!!

Godt vi er flere!Jeg er bare 3+4 i dag, og vi blir nok flere som henger litt bak de andre![]()