Hvor mange uker er du i dag?

TulleHøna

Forumet er livet
Hvor mange uker er du i dag? :)
Hvordan er formen? Er kvalmen borte?


Selv er jeg 15+1
Det har gått ekstremt fort!
Kvalmen er vel i grunn borte. Kommer bare hvis jeg blir veldig sulten eller sliten.
 
25 uker og 1 dag!
Tiden flyyyyer og sånn håper jeg det fortsetter. Gleder meg til å møte lille jenta mi rundt den 10 november <3
Kvalmen gikk over i uke 15/16. Nå er jeg 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
25 uker og 1 dag!
Tiden flyyyyer og sånn håper jeg det fortsetter. Gleder meg til å møte lille jenta mi rundt den 10 november <3
Kvalmen gikk over i uke 15/16. Nå er jeg 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er det ikke lenge igjen :)
Men litt feil forum kanskje? :p
 
16 uker og formen er fiiiiin!!! Har en del ligamentsmerter om dagen, spesielt på morgenen, da strekkes det godt nedi magen :) men har mer energi om dagen, så mye at jeg har begynt så smått med jogging igjen. Hurraaa
 
Noen dager over 17 uker, kjempefin i formen! Tar igjen det tapte i materien nå, for å si det sånn :) Har dog merket mer til hodepine og enda ømme bryster, men veeeeldig glad for at kvalmen har sluppet taket!
 
Er 13+5:) merker ikke så mye enda, så håper jeg får mage og begynner å kjenne liv om noen uker :)
 
15+5 og formen er fin sett bort fra hodepinen. Kvalmen ble borte når jeg begynte ferien or fem uker siden, men kom tilbake når jeg jobbet en uke midt i ferien. Har vært i fin form igjen de siste to ukene. Håper ikke at jeg blir uggen igjen når ferien er over til mandag :(
 
18 uker og formen er fin:) Jeg tror muligens kanskje jeg har kjent litt til småen, men ikke noe regelmessig eller helt tydelig..
 
Er 17+1 uker i dag. Syns tiden har gått kjempefort. Rart at om 3 uker er jeg halvveis!!
Har fått mage som vokser og vises godt, og om 5 dager skal vi på OUL :)

Er litt kvalm på morgenen, og det hender at jeg spyr fortsatt, men ellers i god form :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
 
Er 16 uker Idag! :) sliter fortsatt med kvalmen. Er spesielt ille nå som jeg har begynt på jobb igjen og flere dager begynner 5.30:/ ellers føler jeg at jeg ikke er meg selv og er veldig sliten. Fler som har det sånn? :(
 
16+5 og energien er igrunn på topp igjen, endeliiiig! MEN...begyndte på jobb igjen idag og neste uke blir det nok sykemelding pga bl som tar knekken av meg :(
 
Beklager så ikke på mobilen hvilken mnd det stod :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er 16+5 idag og formen er bedre enn på lenge! Kvalmen er så og si borte. Matlysta har begynt å komme tilbake. Men blir fort sliten! Orker ikke så mye om dagen.. hodepine hver dag ca .. spent på hvordan det går å begynne på jobb igjen på mandag!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
16+5 i dag. Formen er foreløpig fin. Jobber 100% og håper jeg kan fortsette sånn leenge. :)
 
16+4 i dag :) formen er mye bedre enn for noen uker siden...blir kvalm innimellom hvis jeg går for lenge uten mat eller stresser, men bare kasta opp én gang de siste par ukene! Bekkenet derimot er et kapittel for seg selv...akkurat som sist svangerskap - med engang kvalmen ga seg begynte bekkenet å krangle!!
 
Back
Topp