Hvor mange TUL?

Med 1.mann gikk jeg på to private ul, en før OUL i uke 12 og en etter.
Med 2.mann trengte jeg å bekrefte liv så gikk allerede i uke 8, men siden jeg så så lite gikk jeg igjen i uke 11-12 :D i tillegg til en i slutten av svangerskapet.
Denne gang blir nok det samme som sist, bestilt i uke 8+3 og bestiller nok en ny før OUL og en i slutten :)

Ser folk gjør litt forskjellig ja, det er jo bra, for da kan jeg bare gjøre som jeg føler for fremover :) Viktigste er å bekrefte liv :)

Da blir det en 7+4 og neste uke 12, så vi kan være helt sikre før vi offentliggjør det :) Så har vi oul og en vi kan velge å ta senere. Er en slik gravidpakke hos privat jordmor som inneholder 3 ul til 1000kr :)

Jeg var i dag. Var usikker på siste mens, så tok privat. 8+4 uker ble jeg satt til.

Da blir det en 7+4 og neste uke 12, så vi kan være helt sikre før vi offentliggjør det :) Så har vi oul og en vi kan velge å ta senere. Er en slik gravidpakke hos privat jordmor som inneholder 3 ul til 1000kr :)

Den pakken hørtes jo bra ut! Det er vel ikke i Bergensområdet? :) Jeg tenker litt som deg og har bestilt en 7+0, og tenker på å muligens ta en til i uke 12-13 før vi offentliggjør. Den gravidpakken hørtes ut som et bra tilbud! Jeg har bestilt på Volvat, blir ikke så billig der :p

Den pakken hørtes jo bra ut! Det er vel ikke i Bergensområdet? :) Jeg tenker litt som deg og har bestilt en 7+0, og tenker på å muligens ta en til i uke 12-13 før vi offentliggjør. Den gravidpakken hørtes ut som et bra tilbud! Jeg har bestilt på Volvat, blir ikke så billig der :p
Hehe nei, dette er i stavanger :) det var et tilbud de hadde nå en stund :)

Back
Topp