Hvor mange TUL?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Hvor mange ganger får dere til UL utenom OUL? Vil gå i uke 7 for å se et evt hjerte, men så er det leenge til OUL :P

Hvor mange ganger får dere til UL utenom OUL? Vil gå i uke 7 for å se et evt hjerte, men så er det leenge til OUL :p

Legen på sykehuset ville følge meg opp nå, men vet ikke hvor mange ganger før oul. Skal i allefall uke 6+3 :-) håper da å fåse en liten klump med hjerte :-)

Skal prøve og vente til uke 12, så oul.. Jobber på rtg så kan egentlig stikke innom ul når der er ledig å kikke litt selv, når bønna blir så stor at den vises på utsiden

ImageUploadedByBV Forum1453392941.395715.jpg hadde i går, 7+2! Selv om man ikke se mer enn ei bønne så angrer jeg ikke. Var så fantastisk å se hjertet slå <3

Denne gangen skal jeg på ul i uke 6.
Men med nr 1 var jeg kun på OUL og overtidskontroll med ul! Gikk greit det også:)))

Jeg får tidlig ul i uke 7 (om jeg kommer dit da) fordi det ble hjemmelaga spire mellom IVF forsøk;)

Har hatt svangerskap utenfor livmor så får en som skulle vært i uke 6-7, men ble ikke før uke 8 pga at det var fullt før det. Vet ikke om jeg får en time til, sist hadde jeg i uke 6 og 10. Men legen sjekker nok med ul på første kontroll uansett. Bestiller nok time til ca uke 10.

Jeg skal ha tidlig ul. Var hos legen på tirsdag pga veldig kvalme og oppkast :/ Fikk sykemelding og jeg får tett oppfølging pga flere kjemiske og pga alder (er35) :)

Jeg skal ha tidlig ul. Var hos legen på tirsdag pga veldig kvalme og oppkast :/ Fikk sykemelding og jeg får tett oppfølging pga flere kjemiske og pga alder (er35) :)

Jeg også får oppfølging pga alder. Er 37 år. Går det ikke denne gangen, så tror jeg kanskje jeg gir opp.

Om jeg ikke får fra sykehuset tror jeg ikke det blit noe tidlig UL på meg

Jeg skal ha ul 7+6 og ca uke 12 pga duotesten. Så skal jeg ta en privat uke 14:)

Får ekstra oppfølging pga SA så annenhver uke frem til uke 12, deretter har det blitt sagt at jeg skal hyppig følges opp i siste del ettersom sistemann sluttet å vokse i magen sist (men er en aktiv 3 åring i dag da), men vet ikke hva det vil si i praksis

Skal på tidlig ul om en uke (8+3), så blir det vel 1 eller 2 til før OUL, så blir det tettere og tettere mot termin, har diabetes, så da følges jeg nøye opp. Tror jeg hadde rundt 10-12 UL i de forrige svangerskapene.

Back
Topp