Hvor mange TUL skal dere ha?

Jeg hadde tul i uke 7, ble henvist fra sykehuset da dette er ivf. Snille gyn satte opp ny tul i uke 11, samt OUL. Har nå også bestilt en time privat i uke 9. Så da blir det 3 tul totalt foreløpig. Har enda ikke bestemt oss for om vi evt tar en ekstra tul før oul

To TUL. Hadde en i uke 7 og skal til privat i uke 13 :) da får jeg muligens se kjønn, men viktigst av alt at lille er frisk og fin [emoji173]️

Skal ha en i uke 10 pga alderen min. Har ikke planlagt noen fler før OUL.

Men dere som er på flere; bestiller dere privat selv? Føler meg nesten litt dum av å reise til den samme personen for å ta ultralyd gjentatte ganger liksom [emoji85] redd jeg skal bli sett på som helt tullete
Jeg har vært på tre ul allerede og er 9+4 i dag. Bestiller ikke privat selv, men har vært så heldig å få god oppfølging av gyn (med legehenvisning) etter ma i mars. Hell i uhell, vil jeg si :) Det virker som at hvis man blir henvist til gyn av lege, så kommer man inn i "loopen" og kan lettere avtalte med gyn om ultralyd. Iallfall sånn her. Nå ringer jeg bare om jeg er usikker. Tror ikke du skal være redd for å bli sett på som tullete! Når du har hatt en blødning og ikke kjenner så mye på symptomer, er det selvfølgelig normalt å bli urolig. Det tror jeg alle "ultralydtagere" er veldig vant med :)

Jeg har hatt en, og skal ha en til i uke 14 kun fordi jeg er så nysgjerrig på kjønn [emoji56]

Jeg bestemte meg for å ikke nevne TUL for mannen denne gangen. Vi tror kanskje vi kunne ha unnslippet mye engstelse forrige gang om vi sto over. Men det er bare en tanke. Likevel føler jeg ikke på samme gleden nå som jeg gjorde sist da jeg var like langt på veg, og lurer på om det er fordi jeg ikke har sett at det virkelig er en liten spire som vokser inni meg. Noen som tenker likt/har tenkt slik?

Back
Topp