Hvor mange TUL skal dere ha?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Jeg var på ul når jeg var 6+0. Og når jeg var 7+0. Grunnen til to så tette ultralyder var at jeg fikk blødninger i mellom de to. Derfor var jeg hos gynekolog og fikk en sjekk nedentil og en ny innvendig ul. Alt bra begge gangene. Den hadde vokst på en uke og hjertet slo.
Men siden jeg ikke har så mange symptomer annet enn litt trøtt og sulten, så sitter man bare og tenker; hmmm når skal jeg ta en ny ultralyd? Er jo ikke godt å engste seg heller, men det er ifølge Gyn ignenting som tilsier at jeg skal miste nå. Aldri mistet og 3 friske barn fra før.
Blir bare litt paranoid når jeg leser at noen har vært på ultralyd og det brått ikke var liv. [emoji25][emoji25]

Jeg skal bare når jeg er 11+0 [emoji846] Tenker at enten så går det bra, eller så gjør det ikke det. Men jeg gidder ikke ta sorgene på forskudd. Har veldig lite symptomer selv, og nyter det så lenge det varer. [emoji12]

Jeg skal bare når jeg er 11+0 [emoji846] Tenker at enten så går det bra, eller så gjør det ikke det. Men jeg gidder ikke ta sorgene på forskudd. Har veldig lite symptomer selv, og nyter det så lenge det varer. [emoji12]

Bra du klarer tenke sånn da [emoji106]

Tror det blir to, men får se hva gynekologen sier når jeg skal tilbake 14. august:-) Var i uke 6 og så hjertet slå, og så blir det da 14.8. når jeg er 12 uker.

Blir fire hvertfall. Har vært på tre. Skal igjen i august. Gyn følger opp pga at jeg har mista to ganger før.

Tre TUL her, men det er fordi jeg mistet i desember. Med storesøster hadde jeg bare én i uke 12.

Skal ha en nå før vi reiser på ferie (9+2) også mulig vi tar en når vi kommer hjem før det er tilbake til jobb.. greit å vite før vi forteller det til andre synes jeg

Hadde en i uke 9. Trodde eg var 8 Så skal eg ha en i uke 11 og 13. Har heller aldri mistet før...så kjenner eg er ekstra nervøs denne gangen! Har vert veldig dårlig med di andre og denne gangen er eg ikke dårlig!

Har hatt to TUL ,en i uke 7+2 og i uke 9+1
Og skal ha i uke 12+1 ...altså i neste uke :)

Har oxo fått time til ordinær ul ( uke 17+1 ):happy:

Har hatt uke 8. Skal i uke 10. Tenker kanskje også uke 12 og 14 [emoji5][emoji1305]

Hadde 6+2 (bonus den da, hos fastlegen), på sykehuset 6+4, har bestilt privat 9+2 og skal på sykehuset igjen 12+5. Er bare den 9+2 som blir ekstra, fordi jeg blir bekymret selv av historier. Har vært heldig med fastlege og sykehus som vil følge meg opp.

Sniker fra januar;) Er gravid med førstemann og har lite symptomer så har vært innom mange av de samme tankene! Hadde en tul 9+0 pga blødninger og skal nå ikke ha før oul 18+0. Må bare ha troen på at alt er bra :) og i dag fikk jeg høre hjerteskag hos legen som sjekket meg med dopler på første svangerskapskontroll 13+4 :love017

Jeg var til en på sykehuset i uke 6 pga. blødninger, også har mannen tatt et par ganger med ul-apparatet på kontoret bare for å se på gullet. Men nå har vi vært på ferie i 2 uke og har kommet brun utflod på papiret ved alle dobesøk i dag. Så nå er jeg supernervøs og gleder meg til å komme hjem for å ta en kikk.

Men dere som er på flere; bestiller dere privat selv? Føler meg nesten litt dum av å reise til den samme personen for å ta ultralyd gjentatte ganger liksom [emoji85] redd jeg skal bli sett på som helt tullete

Jeg var i uke 6 for å sjekke hjertet, skal i uke 11 for å ta grundig sjekk av foster og har bestilt i uke 15 for å vite kjønn [emoji4][emoji4]Kanskje en for kjekt i uke 30 [emoji55]

Går privat [emoji4]

Hadde en TUL på IVF-klinikken min.
Så hadde jeg en privat 2 uker senere.
Bare dager etterpå ble det en til ifm. innleggelse på sykehuset. De ville i tillegg henvise meg til en i uke 12. Så totalt fire, hvor en privat.

Back
Topp