Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja frisk luft hjelper godt- bevege seg i frisk luft er så mye bedre enn inne på treningsstudio hvor alle lukter svette[emoji33]Luft er det eneste som hjelper på kvalmen her, så går 1-2 turer hver dag med frøkna på 1 år. Dette er hva jeg har klart de siste to ukene. Tenkte å prøve å få meg ned på treningsstudio denne uken å starte lett med jogging igjen! Målet var å trene mye før magen kom. Hadde enda litt igjen jeg ville ned fra forrige svangerskap, men nå får jeg heller prøve å holde kroppen i form under dette svangerskapet og ha litt skjerpings på junkfood![]()
Jeg har hatt 2 treningsøkter og skal prøve å få til 2 til denne uken [emoji4]. Har ikke 100% energi å gi på trening, men må utnytte det å ikke være kvalm. Var nesten sengeliggende fra uke 6-24 forrige svangetskap pga kvalme. Er 6+1 nå og regner med kvalmen er rett rundt hjørnet
Jeg kjenner den sniker seg innpå, men prøver å forebygge ved å spise lite men ofteKrysser fingre for at den aldri dukker opp [emoji85]