Hvor mange treningsøkter blir det denne uken?

Blir hvert fall en økt denne uken. [emoji30] Men går dårlig her pga aktiv jobb og hund der tur selvfølgelig prioriteres og da er jeg som regel utslitt.

Luft er det eneste som hjelper på kvalmen her, så går 1-2 turer hver dag med frøkna på 1 år. Dette er hva jeg har klart de siste to ukene. Tenkte å prøve å få meg ned på treningsstudio denne uken å starte lett med jogging igjen! Målet var å trene mye før magen kom. Hadde enda litt igjen jeg ville ned fra forrige svangerskap, men nå får jeg heller prøve å holde kroppen i form under dette svangerskapet og ha litt skjerpings på junkfood :angelic:o_O
Ja frisk luft hjelper godt- bevege seg i frisk luft er så mye bedre enn inne på treningsstudio hvor alle lukter svette[emoji33]
Nå jeg skulle ønske jeg hadde noen å lufte- enten en liten en eller en hund. Er så kjedelig å gå ute alene- mulig jeg må lufte mannen [emoji23]

Jeg har hatt 2 treningsøkter og skal prøve å få til 2 til denne uken [emoji4]. Har ikke 100% energi å gi på trening, men må utnytte det å ikke være kvalm. Var nesten sengeliggende fra uke 6-24 forrige svangetskap pga kvalme. Er 6+1 nå og regner med kvalmen er rett rundt hjørnet

Krysser fingre for at den aldri dukker opp [emoji85]

Lite trening her for tideno_O Jobber lange dager og holder på å pusse opp kjelleren så dagene går til det. Har i utgangspunktet mål om 3 økter i uken når vi kommer litt mer i mål med oppussing. Foreløpig er formen helt fin. Kjenner faktisk ingen symptomer. Krysser fingrene for at det fortsetter:happy:

Gjelder det å ta ut av oppvaskmaskina som en treningsøkt? Det kjennes nemlig ut som det for tiden! Jeg er sofagris deluxe for tiden. Håper energien kommer tilbake. Da vil jeg bruke den på turer ute :) Treningsstudio er ikke helt min greie :)

Jeg er så kvalm så orker ikke senter enda. Hadde styrke trening da jeg begynte å bli kvalm og ALLE stinka:spitoutdummy:

Skal begynne å gå tur, luft er bra men nå tror alle jeg har omgangssyke vært hjemme fra jobb. Og 1 kollega er nabo. Så når jeg får vært hos lege i morgen og får en sykemelding er det lettere.

Ingen trening her. Er så trøtt at jeg orker bare ikke :oops: går en hel del på jobb da :rolleyes: hehe.. håper det blir ork til litt turer fremover :)

Fikk til hjemmetrening i dag :) har medlemskap på treningssenter, men er så dårlig på å komme meg dit. Kanskje jeg får det til i morgen x) haha.

Økt 2 gjennomført. Sånn halvveis. Vært tungt på jobb i dag. Så rett på trening. Og var sååå sliten. Og mye lukter eg ikke helt taklet. Så reiste tidlig hjem. :p

Har ikkje trent de siste 2 årene! Men planen var å begynne litt igjen. Hvertfall nå! Ikkje pga av vekt - men pga eg hadde så mye bekkenløsning og så sliten at eg fikk beskjed at neste gang eg ble gravid så kunne det hjelpe å være i mer fysisk aktivitet ❤️

Back
Topp