Hvor mange treningsøkter blir det denne uken?

Mæddy

Flørter med forumet
Jeg har hevet meg på trening etter snart 2 uker uten - vært dovendyr!

Har et mål om å holde meg litt sprek under graviditeten. - blir lettere etter graviditeten. Med førstemann på 7 år gikk jeg opp fra 60kg til 85. Det skal jeg ikke denne gangen- ble i overkant litt mye junkfood og null bevegelse [emoji85]

Hvem vil dele litt treningsmotivasjon?
Er i gang med rask gang i oppoverbakke [emoji851]

Trener ikke i det hele tatt. Ingen inspirasjon herifra.

Har et mål om å holde meg litt sprek under graviditeten. - blir lettere etter graviditeten. Med førstemann på 7 år gikk jeg opp fra 60kg til 85. Det skal jeg ikke denne gangen- ble i overkant litt mye junkfood og null bevegelse [emoji85]

Vil men er for kvalm og hodepine for å være aktiv

Jeg trener ikke generelt. Er normalvektig. Skal bare holde normal vektstigning i svangerskapet. Når det gjelder helsa, så foretrekker jeg heller å være med familien de timene vi ikke sover eller er på jobb.

Fin tråd :) for tiden er jeg i rimelig crappy form, men går i hvert fall en halvtime tur med hunden hver dag. Skal være helt sengeliggende for å ikke gjøre det. Håper på mer løpeturer fremover og styrkeøkter når formen blir bedre. Det er man tjent på :)

Går til og fra arbei hver dag. ser på det som dagens trening når når jeg går og er kvalm og generelt uggen. :s

Jeg er lat!
Men så fort all snøen blir borte er det tid for "toppturer". Jeg har en avtale med eldste sønnen min om å gjennomføre 15 turer sammen denne sommeren.
Men tenker å ta noen alene òg, eller med hunden da, elsker å traske i skogen og ende opp på et sted med skikkelig utsikt :)
Men det er det, liker ikke å trene ;)

Så denne uken blir der ingen økter.. haha

Prøvd å lage en lignende tråd. Men var ikke så mye resons :p jeg har et mål om 3 trening å økter i uken. Tråkker mye på jobb også . Trent styrke i dag, og skal trene kampsport i måren.

Prøvd å lage en lignende tråd. Men var ikke så mye resons :p jeg har et mål om 3 trening å økter i uken. Tråkker mye på jobb også . Trent styrke i dag, og skal trene kampsport i måren.

Å [emoji23] Da forsøker vi igjen si[emoji87]
Fliiink er du, jeg vil og ha tre økter i uken... kjente det var deilig å få beveget seg litt. Hvordan er det med kampsport nå? Du tar det litt roligere, eller? Har jo ikke peiling på når tid man bør slutte/ta det roligere:)

Jeg er lat!
Men så fort all snøen blir borte er det tid for "toppturer". Jeg har en avtale med eldste sønnen min om å gjennomføre 15 turer sammen denne sommeren.
Men tenker å ta noen alene òg, eller med hunden da, elsker å traske i skogen og ende opp på et sted med skikkelig utsikt :)
Men det er det, liker ikke å trene ;)

Så denne uken blir der ingen økter.. haha

Ååå du har hund- da synes jeg du får mye bevegelse. Selvom man ikke løper så er jo litt gåing/trasking bedre enn ingenting- flink![emoji295]️

Å [emoji23] Da forsøker vi igjen si[emoji87]
Fliiink er du, jeg vil og ha tre økter i uken... kjente det var deilig å få beveget seg litt. Hvordan er det med kampsport nå? Du tar det litt roligere, eller? Har jo ikke peiling på når tid man bør slutte/ta det roligere:)
Jeg er instruktør i 1 time hver torsdag, så MÅ liksom. Også trener jeg selv 1 time etterpå. Når jeg er bikket uke 12 skal jeg ta siste delen av gradering som jeg strøk på sist. Og heldigvis har jeg bestått kamp delen. Så er mønster og uten nærkontakt, så satser på det går greit. Jeg har en del skader i en for og arm så har brukt det som unnskyldning nå for at jeg ikke er med på de tingene vi går 2 og 2. Veldig mange med dårlig kontroll så vil ikke risikere noe. Men formen føles jo rævva i forhold til vanlig. Blir fort sliten. :p

Min treningsuke:

Mandag: 6 *1000 m intervaller på tredemølle
Tirsdag: Svømming
Onsdag: Spinning
Torsdag: Fullkropp stryke
Fredag: Spinning
Lørdag/Søndag: Gåtur/svømming/sykkeltur/joggetur ute (ser an litt vær osv :) )

Veldig glad for at formen er bra foreløpig så jeg kan fortsette trening :p

Jeg er instruktør i 1 time hver torsdag, så MÅ liksom. Også trener jeg selv 1 time etterpå. Når jeg er bikket uke 12 skal jeg ta siste delen av gradering som jeg strøk på sist. Og heldigvis har jeg bestått kamp delen. Så er mønster og uten nærkontakt, så satser på det går greit. Jeg har en del skader i en for og arm så har brukt det som unnskyldning nå for at jeg ikke er med på de tingene vi går 2 og 2. Veldig mange med dårlig kontroll så vil ikke risikere noe. Men formen føles jo rævva i forhold til vanlig. Blir fort sliten. :p

Ja det skjønner jeg. Styrete når alt er så hemmelig og usikkert i starten- slitt litt med det jeg også når jeg har vært på noe som heter arrestasjonsteknikk samt taktikk. Skyldte på vond rygg - følte meg jo veldig dum, dårlig til å lyve[emoji85]

Ja ligger sikkert rett ut etter trening- det gjør jeg- føler jeg har vært på beina i hele dag [emoji23]

Luft er det eneste som hjelper på kvalmen her, så går 1-2 turer hver dag med frøkna på 1 år. Dette er hva jeg har klart de siste to ukene. Tenkte å prøve å få meg ned på treningsstudio denne uken å starte lett med jogging igjen! Målet var å trene mye før magen kom. Hadde enda litt igjen jeg ville ned fra forrige svangerskap, men nå får jeg heller prøve å holde kroppen i form under dette svangerskapet og ha litt skjerpings på junkfood :angelic:o_O

Ja det skjønner jeg. Styrete når alt er så hemmelig og usikkert i starten- slitt litt med det jeg også når jeg har vært på noe som heter arrestasjonsteknikk samt taktikk. Skyldte på vond rygg - følte meg jo veldig dum, dårlig til å lyve[emoji85]

Ja ligger sikkert rett ut etter trening- det gjør jeg- føler jeg har vært på beina i hele dag [emoji23]
Hehe. Godt d er normalt å bli ekstra sliten som gravid da :p

Jeg har hatt 2 treningsøkter og skal prøve å få til 2 til denne uken [emoji4]. Har ikke 100% energi å gi på trening, men må utnytte det å ikke være kvalm. Var nesten sengeliggende fra uke 6-24 forrige svangetskap pga kvalme. Er 6+1 nå og regner med kvalmen er rett rundt hjørnet

Back
Topp