Hvor mange timer...

Smiley80

Forumet er livet
sover nurkene deres om natta før de vil ha mat?

I to netter på rad nå har Oliver sovet 5-6 timer før han våkner og vil ha mat... Kan det være normalt? Jeg ammer ca hver 3.-3,5 time på dagen...

I begynnelsen våknet hun hver 3time, men nå er det hver 4-5 time hun våkner.så er vell normalt at det går lengre og lengre mellom hver gang de vil ha mat da de spiser mer og mer ettersom tiden går [:D]

Ja det er kanskje logisk [;)] Man er jo helt grønn som førstegangs...

Det spørs hvor lenge det varer... [;)]

ORIGINAL: Smiley80

sover nurkene deres om natta før de vil ha mat?

I to netter på rad nå har Oliver sovet 5-6 timer før han våkner og vil ha mat... Kan det være normalt? Jeg ammer ca hver 3.-3,5 time på dagen...

sånn har jeg oxo det,er herlig[:D]

Skulle ønske det var slike lange soveperioder her[;)] kristoffer våkner stort sett i 4 tiden og 6 tiden etter midnatt. All soving etter kl 6 er en bonus[:-] I økeperiodene våkner han annejver time gjennom hele natta! da er mamma sliten ja! Men du må bare la han sove!!! De våkner når de er sulten!

jeg ammer jenta mi veldig ofte, så jeg har begynnt med morsmelkerstatning ved siden av, hun blir ikke medt på puppen. måtte det med forige man også,men men

Hun våkner hver 4. el 5. time ca, assa 2 ganger per natt [:)] På dagtid er det 2 eller 3 timer mellom hver gang [:)]

Har ikke hatt så mange netter utenfor magen enda. Men Theo våkner sånn ca. annenhver time, litt slitsomt, for jeg blir liggende å vente på at han skal våkne igjen. Har sovet ca. 10 timer siden han ble født på onsdag.

Back
Topp