Hvor mange timer *nav*

Regan

Forumet er livet
Hvor mange timer er det man max kan jobbe når man skal sende meldekort...?

Har sendt meldekort, og det står ferdig beregnet, men det står "-" på utbetalt.
Gad....

det er vel ikke noe max timer. Men er vel slik at har du jobbet hver dag selv om det er en time hver dag så får du ikke dagpengr for den dagen.
var slik da jeg sendte.

Hmmm.... ok.
Ikke sikker på jeg skjønte den, men hvis du jobber hver dag i en time så får du ikke??
Selv om det bare blir 10 timer på 2 uker feks??

Du må jobbe over 50% for å ikke få stønaden...

ORIGINAL: Regan

Hmmm.... ok.
Ikke sikker på jeg skjønte den, men hvis du jobber hver dag i en time så får du ikke??
Selv om det bare blir 10 timer på 2 uker feks??

tror du kan jobbe maks 50 prosent.. men du kan jobbe litt hver dag .. tror jeg

Aaaa... ok ok...

Men pleier det å stå "-" på "brutto beløp" før utbetaling....?
Eller betyr det at jeg ikke får[&o]

Er så dårlig på dette...
Og kan jeg finne ut hva jeg har sendt inn? Husker det ikke og har ikke timeskjemaet fra jobben foran meg nå...

Tror ikke du kan jobbe noe særlig over 30 timer i løpet av en 14 dagers periode hvertfall.. Du må hvertfall holde deg under 50%.

Aaaa... ok ok...

Er så dårlig på dette...
Og kan jeg finne ut hva jeg har sendt inn? Husker det ikke og har ikke timeskjemaet fra jobben foran meg nå...

skal stå dagsats på lønnslippen hvis du går på utbetalinger på nav siden.
og du kan gå å se gamle sendte meldekort så lenge du sender på nettet.

ORIGINAL: gemelos

Aaaa... ok ok...

Er så dårlig på dette...

skal stå dagsats på lønnslippen hvis du går på utbetalinger på nav siden.
og du kan gå å se gamle sendte meldekort så lenge du sender på nettet.

Når jeg skal logge meg på "mine utbetalinger" så tror jeg ikke jeg har passord eller noe til det... Kommer vertfall ikke einn.

Du har lov til å jobbe inntill 50% av det som var normalarbeidstiden din før du ble arbeidsledig. Så dvs at om du før du ble arbeidsledig hadde en 80% stilling så har du egentlig bare mulighet til å jobbe 40% før hele stønaden din blir redusert.

Hadde du da en 100% stilling før du ble arbeidsledig så kan du jobbe inntil 37,5 timer på to uker, uansett om det er fordelt på få timer om dagen eller mange på en gang (ser noen har nevnt at de ble trekt for hele dager når de jobbet en time, det skal ikke stemme i dag i hvert fall)

Greit å sette seg inn i hva som var din "normalarbeidstid" sånn at du vet det og kan planlegge litt og få sagt fra at du ikke kan jobbe den ene timen pga du blir trekt så mye!

Back
Topp