Hvor mange timer i strekk...

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
...sover babyen deres nå?
I natt sov Noah 9 timer i strekk! Jeg spratt opp og løp bort til sengen for å sjekke at han pustet. Sov fortsatt. Så jeg prøvde å stryke litt på han så han skulle våkne, gikk på do og så var han begynt å våkne litt når jeg kom tilbake. Da hadde jeg melkespreng :p Hehe

Hun sovner ved 8-9 tiden og våkner igjen mellom 5 og halv 7. Hun har gjort det en god stund nå, 3mnd idag :) Har veldig melkespreng på morran, men har begynt å pumpe meg før jeg legger meg ved 22.30 tiden. Det hjelper veldig :)

Varierer fra 9-12 timer. Men han får mme så slipper melkespreng.

Max 4t, men blir som regel bare 3,2 eller 1. Sover ca fra 2130-07. Med mye mating siste halvdel av natten...

Nå Sover han ca 6-7 timer i strekk. Sovner litt over 8 og vil ha mat i 2-3 tiden. Så sover han i 2-3 timers intervall til litt over 8 og så står vi opp :)

Heldig med lille, har flere ganger sovet 22-07, er godt vant med henne, det hører til unntakene om hun har spist mer enn 1 gang om natten. Har vært slik siden hun var nyfødt.

Fra 2-7 timer, varierer veldig fra natt til natt. Men stort sett har han ivertfall ett strekk hvor han sover minst 4 timer.

Her har han i det siste sovet til 5-6 og et par ganger 6.30, uten å ha våknet for mat! Da sovnet i 20-tiden! Tror ikke på det jeg når det skjer, haha. Men det er nesten hver dag. Så han har jo ikke behov for mat da på natta tydeligvis. Kan også våkne en gang i 3-tiden innimellom, men stort sett blir det mer og mer timer i strekk☺️

Back
Topp