Hvor mange tester skulle til før du fikk bekreftelsen du trengte?
# 6 stk her
# 6 stk her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også en til digital i baderomsskuffen og satser på 3+ om en god uke. Er litt utålmodig selv..Jeg skjønte jeg var gravid etter første veldig svake strek. Men jeg tester enda, det er egentlig kun fordi jeg elsker å se streken bli sterkere!! Og venter på 3+ på digital Er heldigvis ikke noe særlig nervøs denne gangen så er ikke derfor jeg tester. Men nyskjerrig og utålmodig er jeg til de grader!!
Når skal du ta den? Jeg røk på min, og den viste seøvfølgelig ikke 3+!! Det visste jeg jo, aner ikke hvorfor jeg prøvdeJeg har også en til digital i baderomsskuffen og satser på 3+ om en god uke. Er litt utålmodig selv..
Enig. Vil ikkje ta det heilt innover meg før etter TUL. Har òg mista i uke 6 og uke 4. Krysser fingrene for at alt skal gå bra med oss denne gangenTør ikke helt slippe gleden «fri» før vi har vært på TUL i uke 9 Det blir nok litt mer virkelig da, også fordi vi planlegger å fortelle nærmeste familie etter det. Har tatt en hel haug strimmeltester, og fått 3+ på den digitale. Det var en milepæl i seg selv da forrige svangerskap aldri kom så langt (SA 6+4).
Oj, kanskje jeg bør la være pga unødvendig bekymring. Jeg tenkte å ta den kanskje mandag den 24.mai. Da er jeg 5+4 (3+4 ifølge testen).Når skal du ta den? Jeg røk på min, og den viste seøvfølgelig ikke 3+!! Det visste jeg jo, aner ikke hvorfor jeg prøvde
Jeg tok den før jeg skulle Ikke spør hvorfor. Før uke 5 Så det er grunnen. Tenkte å ta den 5+3 eller senere.Oj, kanskje jeg bør la være pga unødvendig bekymring. Jeg tenkte å ta den kanskje mandag den 24.mai. Da er jeg 5+4 (3+4 ifølge testen).