Hvor mange tester skulle til?

Den første testen min var negativ (Clearblue digital), så tok jeg 2 tidlig-test-strips 4 dager senere som var svakt positive. I de kommende dagene etter tok jeg 3-4 sånne strips til.. og avsluttet med en Clearblue digital 1 uke etter den første som var positiv!

Så totalt, #8 før jeg turte å begynne å glede meg :hilarious:
 
Forrige svangerskap tok jeg to, Max, denne gangen hadde jeg masse strips liggende så de først 4-5 dagene flaug det tester omtrent:hilarious: Brukte kanskje 8-10 tester:hilarious: Har en digital igjen som jeg tenkte å ta når jeg er 5+0 på tirsdag, da har jeg ikke testet på en uke, og siden jeg har den liggende er det no kjekt å bruke den :)
 
Tester ennå :oops: 4+5 i dag og har egentlig fått alle bekreftelser med teststrek som er sterkere enn kontrollstrek og 3+ på digital..i dag har eg ikke testa ennå...Føler meg ikkje litt gravid ennå...bare litt ømme pupper og trøtt på ettermiddagen...Om der ikkje kjem meir symptom så trur eg nok ikkje skikkelig på da før ul I veke 7:happy:
 
Enda ikke kommet dit, men tror ikke det er tester som skal til for å gi den bekreftelsen. Må se det for å tro det, så kanskje på TUL eller i uke 12:p
 
To :p Først en med streker, så en digital :D
 
Jeg kom ut av tellinga men sikkert 20+. Jeg hadde noen sånne strips liggende fra forrige gang :)
 
Jeg skjønte jeg var gravid etter første veldig svake strek. Men jeg tester enda, det er egentlig kun fordi jeg elsker å se streken bli sterkere!! Og venter på 3+ på digital:p Er heldigvis ikke noe særlig nervøs denne gangen så er ikke derfor jeg tester. Men nyskjerrig og utålmodig er jeg til de grader!!
 
Tør ikke helt slippe gleden «fri» før vi har vært på TUL i uke 9 :shy: Det blir nok litt mer virkelig da, også fordi vi planlegger å fortelle nærmeste familie etter det. Har tatt en hel haug strimmeltester, og fått 3+ på den digitale. Det var en milepæl i seg selv da forrige svangerskap aldri kom så langt (SA 6+4).
 
Det ble to positive en dag, så tok jeg de to siste jeg hadde dagen etter...men det var ikke før legen bekreftet at jeg trodde 100% på det:hilarious: første gang tok jeg en test, ferdig med det. Nå føles det som om jeg bekymrer meg og tenker over alt igjen og igjen:wideyed::wideyed::wideyed:
 
Jeg har nok tatt rundt 20 tester, og klarer nesten ikke å tro det ennå.. Det kjennes helt surrealistisk. Var virkelig ikke innstilt på at spiren skulle sitte på første forsøk denne gangen - men tror litt mer på det for hver dag som går:Heartred
 
2
 
Jeg skjønte jeg var gravid etter første veldig svake strek. Men jeg tester enda, det er egentlig kun fordi jeg elsker å se streken bli sterkere!! Og venter på 3+ på digital:p Er heldigvis ikke noe særlig nervøs denne gangen så er ikke derfor jeg tester. Men nyskjerrig og utålmodig er jeg til de grader!!
Jeg har også en til digital i baderomsskuffen og satser på 3+ om en god uke. ;) Er litt utålmodig selv.. :oops:
 
Tja forløpig 10 ;) men skal ta digital så fort jeg får den i posten! Håper den kommer neste uke med noen tester til! Meget spent :)
 
Kun 1, men tok digital for å vite nøyaktig etterpå. Og så syns jeg det var for godt til å være sant at jeg tok en test en uke seinere. Bare for overbevise meg selv om at det faktisk var sant:hilarious:
 
Jeg har også en til digital i baderomsskuffen og satser på 3+ om en god uke. ;) Er litt utålmodig selv.. :oops:
Når skal du ta den? Jeg røk på min, og den viste seøvfølgelig ikke 3+!! Det visste jeg jo, aner ikke hvorfor jeg prøvde:banghead::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::bag::bag::bag::bag::bag:
 
Tør ikke helt slippe gleden «fri» før vi har vært på TUL i uke 9 :shy: Det blir nok litt mer virkelig da, også fordi vi planlegger å fortelle nærmeste familie etter det. Har tatt en hel haug strimmeltester, og fått 3+ på den digitale. Det var en milepæl i seg selv da forrige svangerskap aldri kom så langt (SA 6+4).
Enig. Vil ikkje ta det heilt innover meg før etter TUL. Har òg mista i uke 6 og uke 4. Krysser fingrene for at alt skal gå bra med oss denne gangen:happy::Heartred
 
Når skal du ta den? Jeg røk på min, og den viste seøvfølgelig ikke 3+!! Det visste jeg jo, aner ikke hvorfor jeg prøvde:banghead::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::bag::bag::bag::bag::bag:
Oj, kanskje jeg bør la være pga unødvendig bekymring.:facepalm: Jeg tenkte å ta den kanskje mandag den 24.mai. Da er jeg 5+4 (3+4 ifølge testen).
 
Oj, kanskje jeg bør la være pga unødvendig bekymring.:facepalm: Jeg tenkte å ta den kanskje mandag den 24.mai. Da er jeg 5+4 (3+4 ifølge testen).
Jeg tok den før jeg skulle:hilarious: Ikke spør hvorfor. Før uke 5:angelic::hilarious: Så det er grunnen. Tenkte å ta den 5+3 eller senere. :angelic:
 
Back
Topp