Hvor mange tester har du tatt?

Jeg lurer også veldig på det - skal jeg fortsette å teste for å forsikre meg om at hcgnivået opprettholdes? Eller holder det med de to positive testene jeg har tatt? :)
 
Tok en strimmeltest på testdag. Så tok jeg en digital i tillegg med ukeindikator.
Har tatt blodprøve for å sjekke hcg nivået pga blødninger da.
 
To, men den første funka ikke så måtte teste en gang til. Ringer legen i morgen for jeg er kjempe stressa. Dette er første og jeg er veldig nervøs! Så får de forhåpentligvis sjekket igjen :)
 
Jeg tok 1 test, og 2 uker senere tok jeg tre til bare for å være sikker haha (a) men allerede første legetime tok de ultralyd, så jeg har bekreftet liv i magen :D
 
Tatt 3. 2 billigtester som viste det samme. To forskjellige dager og så en med ukesindikator :p
 
Jeg har brukt 7 strimler og 1 digital. Skal teste en ny ukesindikator på mandag, venter spent på at den skal vise 3+
 
Tok bare en siden jeg var veldig sikker på forhånd og at testen fikk blått kryss med en gang.
 
Er 14 dager forbi ikm, tatt 5 negative cb tester (to cb+ og 3 cb m ukesindikator) og to billigstrimler fra ebay; alle negative.. Disse tok jeg mellom dag 4 over ikm og siste dag 11 over ikm. Dag 12 var jeg hos fastlegen, leverte urinprøve; negativ. Tok blodprøve for å teste hcgnivå i blodet og hormonutslag, men venter enda på svar. Håper på svar på blodprøve innen mannen og meg drar på ferie imorgen. Nervepirrende og grusomt å leve i usikkerhet. ImageUploadedByBV Forum1467229665.638708.jpgImageUploadedByBV Forum1467229677.945509.jpgImageUploadedByBV Forum1467229693.155667.jpg
 
Er 14 dager forbi ikm, tatt 5 negative cb tester (to cb+ og 3 cb m ukesindikator) og to billigstrimler fra ebay; alle negative.. Disse tok jeg mellom dag 4 over ikm og siste dag 11 over ikm. Dag 12 var jeg hos fastlegen, leverte urinprøve; negativ. Tok blodprøve for å teste hcgnivå i blodet og hormonutslag, men venter enda på svar. Håper på svar på blodprøve innen mannen og meg drar på ferie imorgen. Nervepirrende og grusomt å leve i usikkerhet. Vis vedlegget 184863Vis vedlegget 184864Vis vedlegget 184865

Så merkelig! Håper du får svar snart. Ingen god følelse å gå rundt slik og ikke vite noen ting :( Du må ha masse lykke til :)
 
Så merkelig! Håper du får svar snart. Ingen god følelse å gå rundt slik og ikke vite noen ting :( Du må ha masse lykke til :)
Takk! Håper jeg også:) Er lei av å kjenne på denne usikkerheten.. Så mye lettere å forholde seg til sin egen kropp hvis man vet hvorfor den oppfører seg merkelig :)
 
Takk! Håper jeg også:) Er lei av å kjenne på denne usikkerheten.. Så mye lettere å forholde seg til sin egen kropp hvis man vet hvorfor den oppfører seg merkelig :)

Jeg tror dessverre ikke at du er gravid. 14 dager over ikm er du ca 6 uker på vei. Man får i det minste litt utslag innen den tid.
 
Jeg tror dessverre ikke at du er gravid. 14 dager over ikm er du ca 6 uker på vei. Man får i det minste litt utslag innen den tid.

I samtale med fastlegen så fikk jeg beskjed om at siden mensen er såppas forsinket så er det to mulige årsaker til det; 1. Jeg er ikke gravid, og syklusen min har rett og slett tulla litt (aldri vært slik før, ja, har vært et par dager for tidlig og for sen før, men aldri 2 uker).. 2. Jeg er gravid, men for kort til at det slår ut på test (pga EL kan ha kommet senere enn normalt).. Selvfølgelig kan du ha rett, men foreløbig velger jeg å stole på legen min og hans fagkunnskap fremfor hva jeg hører av uprofesjonelle (no offense) :)

Dessuten finnes det de som produserer hcg sent, og som det ikke slår ut på g-tester før leeeenge etter ikm.. Ene venninnen min var 10uker på vei når hun fikk positiv test, ei anna venninne var 4mnd på vei.. Så alt er mulig (og nei, jeg har ikke store forhåpninger, men håpet er der dog likevel)..
 
I samtale med fastlegen så fikk jeg beskjed om at siden mensen er såppas forsinket så er det to mulige årsaker til det; 1. Jeg er ikke gravid, og syklusen min har rett og slett tulla litt (aldri vært slik før, ja, har vært et par dager for tidlig og for sen før, men aldri 2 uker).. 2. Jeg er gravid, men for kort til at det slår ut på test (pga EL kan ha kommet senere enn normalt).. Selvfølgelig kan du ha rett, men foreløbig velger jeg å stole på legen min og hans fagkunnskap fremfor hva jeg hører av uprofesjonelle (no offense) :)

Dessuten finnes det de som produserer hcg sent, og som det ikke slår ut på g-tester før leeeenge etter ikm.. Ene venninnen min var 10uker på vei når hun fikk positiv test, ei anna venninne var 4mnd på vei.. Så alt er mulig (og nei, jeg har ikke store forhåpninger, men håpet er der dog likevel)..

Hvordan gikk det med deg? :)
 
Back
Topp