Hvor mange tester har du tatt?

Lykke_lille93

Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Hvor mange tester tok du før du var fornøyd? :-) Jeg har bare tatt 2 som ble positive, men ser det er mange som tar mange flere før de er fornøyde :-)

Jeg tok en da jeg egentlig skulle hatt menstruasjon, fikk da en tynn tynn strek. Tok en ny test noen dager senere - denne var sterkere :)
Hadde litt uggen følelde i uke 5, så da tok jeg en til bare for å roe meg selv ned, dette skjedde også denne uka (uke 6) :)
Har en igjen av 5 pakningen jeg kjøpte på ebay:angelic:

4 stk... Hahahahahaha men har ikke testet siden offesiell testedag... ;-) sykepleieren på klinikken bare små lo av meg når jeg sa at jeg ikke hadde helt klart å stole på de to første ;-)

Tok tre skikkelig svake fordelt på to dager (såvidt det gikk an å se streken), så tok en fjerde etter noen dager for å være helt sikker.

Altfor mange! Begynte å teste på tirsdag.. Tok 1 morgen og en kveld. Samme på onsdag.. + en digital som ble negativ. Og en strimmel og en positiv digital torsdag. Så nå slutter jeg å teste :)

Tok en rfsu fredag kveld to dager før ikm. Den ga en svak rosa strek. Tok en digital mandag dagen etter ikm og den viste 2-3 uker.

4 :) men 3 på rappen bare for å teste sensitiviteten da de var like svake på morgenurin som på kvelden dagen før :P hadde jo ikke trengt det ;)

En god del:p Har bare testet med ebay strips, så skal teste med CB med ukeindikator imorgen! Også er jeg ferdig;)

3 hjemme og 1 hos legen!! Kunne ikke skjønne at det var sant!! Førstegangsgravid

Back
Topp