Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kun tatt 1, men føler jeg er litt utenom det vanlige
TuMmY LoVe
Tatt to. Den første var negativ, men trodde ikke på den, så tok en til som var positiv!
Tror nesten man er mer nervøs med nr 2 enn med nr 1, man vet jo godt hva man kan miste...hehe,jeg har tatt kanskje 3 Clearblue,også ett par billig tester,klarer liksom ikke tro det helt,syns det er så spennende å være gravid igjen Men merker denne gangen jeg er så redd for noe er galt med barnet,har sett så mange fødselsprogrammer der mye galt kan skje..off,blir så redd aner ikke hvorfor,jeg lever ett sunt og stille liv med mann og barn,røyker ikke,drikker ikke,ingen medisiner ,så sjangsen er jo stor for at alt skal gå bra.
Har andre det sånn på barn nummer to??
Begynner også å merke kvalmen sånn smått og mye mensmurring,er 5+2 nå,huske ikke når kvalmen kom sist,men var veeeeldig kvalm
Ja akkurat off,skal ikke være lett,jaja, håper jeg roer meg etter ul, og håper på alt er i tipp topp stand, skal ta tidlig ul,i uke 12-13,har en gutt fra før så håper jo litt på en jente denne gangen men bare barnet er frisk så er jeg fornøydTror nesten man er mer nervøs med nr 2 enn med nr 1, man vet jo godt hva man kan miste...
TuMmY LoVe