Hvor mange tenner?

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Frøkna er 9mnd og 5 dager og har allerede fått 6 tenner. To oppe og 4 på rad nede. Hun har fatt møte vondt i forbindelse med disse tennene og sovet veldig dårlig på natten og våknet med ramaskrik veldig mange ganger.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Mi frøken e vel ca 8,5 mnd?? Hvertfall ho har 8 tenner 4 nede og 4 oppe :p og hjørnetennene e på vei og! :O

babyjente 27 Juli ♡
 
Min jente på ca 8.5 mnd har fått to tenner :) Tror hun kjenner ekstra ubehag når hun skal legge seg, for hun finner ikke søvnen like fort som før og det kan bli noe skriking.


Sent from my iPad using BV Forum
 
9 mnd og 4 tenner. 2 midterst nede og 2 på hver side av der fortenna kommer oppe:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
9mnd og 6 tenner:) kjenner til de ramaskrikene på natterstid ja..:(


Mamma til Leander ❤️
03. Juli 2013
 
Mi frøken e vel ca 8,5 mnd?? Hvertfall ho har 8 tenner 4 nede og 4 oppe :p og hjørnetennene e på vei og! :O

babyjente 27 Juli ♡
Oi, det var mange! Forrige dagen her fikk hun tre tenner på to dager. Hun takler det veldig dårlig. Hvordan tar din det?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Oi, det var mange! Forrige dagen her fikk hun tre tenner på to dager. Hun takler det veldig dårlig. Hvordan tar din det?


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ho sutrer ganske mye, og våkne en del på natten, spiser lite.. Så håpe ho snart får en pause!

babyjente 27 Juli ♡
 
9mnd og 6 tenner:) kjenner til de ramaskrikene på natterstid ja..:(


Mamma til Leander ❤️
03. Juli 2013
Huff! Ja, det er ikke noe gøy når dem har det vondt. Det er ikke alltid jeg skjønner at det er tennene heller, for hun har ofte veldig vondt i et par uker før de bryter igjennom, men alltid etter de har gjort det så sover hun hele natten igjen, så det må jo være det.



Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Ho sutrer ganske mye, og våkne en del på natten, spiser lite.. Så håpe ho snart får en pause!

babyjente 27 Juli ♡
Ja, får vi håpe :) jeg kjenner og ser at det er fler på vei her også, så det blir nok ikke pause riktig enda her hvertfall.


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Mi er 8,5 mnd har 2 nede og ei på tur oppe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Mini er 8,5 mnd men ingen tenner. Herlig gommesmil her enda :)


Fødte en gutt 20. juli 2013
 
  • Liker
Reactions: jb
9 mnd og 1 uke og har 8 tenner - de har hun forså vidt hatt en stund :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
9 mnd nå, fikk ei tann sist uke:)
Det er den eneste han har:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Mini er vel 8 1/2 mnd og har fått 1 tann nede, men såg i dag at nr 2 nede er på vei samt den ene oppe. Litt mer sutrete enn vanlig, men virker ikke som han er alt for plaget med det.
 
Jeg synes det nesten kan se ut som det er jentebabyene som fortest får tennene på plass her. Spennende :D


Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
 
Back
Topp