Hvor mange tante (evt onkel) barn har du?

Jeg fikk mitt 8 ''tantebarn'' i går, en gutt på 12 år som kom fra thailandt til svigerinna mi (som er moren)
Og ei som jeg er engletante til, siden hun dro så fort[:(]

Har ingen på min side me tantebarn, har tre brødre, og de er 17, 12 og 8..

ingen ennu (men om ca 1mnd får æ første tantebarn)
sambo har 5 onkelunga

ups glømte at brodern har 2 ste-unga men æ vil aldri være tante d di

Jeg vil aldri få biologiska tantebarn..(hvis man kan si det sånn[:D]) men jeg er tante til 2 barn av venner så jeg føler meg veldig heldig som har barn som kaller meg for tante og som jeg får lov til å kalle for tantebarn!![:)]

Har ett, men ser veldig sjelden.
Mange barn i familien generelt da! [:)]

Jeg er tante til 7 stk, den 8. kommer i desember [:D] Forløbig 4 gutter (et tvillingpar bla.) og 3 jenter. Må vel legge til at det er på sambo sin side, men er blitt like mye mine likevel. Søstra mi er litt treig av seg, men det kommer forhåpentligvis snart der også [:D]

ingen og takk gud for det enda..

jeg har 2[;)]

har to søstre som har 3 barn til sammen. mannen har 4 onkel barn.

Eg har 7 tanteonga [:D].. To som blir 8 år, ei som blir 7 år, 3 stykke som er 5 år.. og ei som blir 4 år...[:D]

Har en nevø på 2 som er sønnen til min sambos bror, men han er jo min nevø for det![:D]
Også har jeg en niese på 1 som er datteren til min søs!
Føler vi er veldig heldige som har fått barn så tett, de vil nok få mye glede av hverandre![:)]

jeg har to på min side og 5 på sambo sin side[:)]

blir ingen på min side, siden jeg er enebarn, men har 3 på mannen min sin side[:D]
2 gutter ene på 8 og den andre 6 år.
en jente å hun blir 9 år i november.

[:)]Ekte tante til 6 stk. (Gutt-18 år ,gutt 14 år ,jente 10 år  ---  Jente 17 år ,gutt 13 år ,gutt 10år)
Men er ÆRESTANTE til barna til min beste veninne ,hun er enebarn. Har bedre kontakt med de barna enn med de biologiske nevøer og nieser....
(Er gudmor til barna også. De er nå 11 og 15 år gamle[;)].)

har 7 tantebarn i alderen 9 til 1 mnd[:)] Ingen på min side, men de er jo mine tantebarn fordet[:)] Håper min bror og søster venter noen år til før de får barn.

har tre søte tantebarn[:)]

En gut å ei jente på samboaren min si side. En/ei på vei på MI side! [:)][:)]

Jeg er tante til ei jente på tre år. Helt NYDELIG! Hun er fra mannens side, ingen på min side ennå.

Back
Topp