Hvor mange str opp..?

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Når vi skal kjøpe ammebh som vi skal ha med på sykehuset, hvor mange str skal man gå opp? To, tre..?

Har ikke vokst mye i puppene frem til nå, fra 80b til 80c.

Vet det er vanskelig å si nøyaktig men har stor tro på dolly-pupper jeg [:D]

Er veldig vanskelig å si, det beste er å kjøpe seg en på spar kjøp som ikkje er så dyr-så kan du kjøpe deg noen skikkelig gode etter fødselen. Når du ser kor store ballonger du får[8D] Eg kjøpte noen på cubus fra triump tror eg-dei var veldig gode[:)] og eg synes det er veldig viktig at den innerdelen går på begge sidene av puppen,eller så detter den lett utav når du ligger på siden[:D]

Tenkte jeg skulle vente til etter fødselen, men kan vel være en i de å bare ha en.
Har gått fra  A til D cup, håper ikke de blir så super mye større nå assa....
Mamma sa "er du ikke glad du hadde små pupper når du ble gravid nå???", ei venninde av henne endte opp med K cup, helt sykt....

ORIGINAL: Fjåsa

Tenkte jeg skulle vente til etter fødselen, men kan vel være en i de å bare ha en.
Har gått fra  A til D cup, håper ikke de blir så super mye større nå assa....
Mamma sa "er du ikke glad du hadde små pupper når du ble gravid nå???", ei venninde av henne endte opp med K cup, helt sykt....

Shit! Visste ikke at det fantes engang jeg...!

Har gått fra en liten 75B til 80C. Tror ikke jeg får jubelballonger, men er nok greit å se an før jeg kjøper inn mange ammebh`er.

Joda de finnes visst...
Ble ganske sjokka selv jeg, K er jo så langt utti der liksom.
Er jeg riktig uheldig får jeg sånne giga mugger som mormor har, men det vil jo se helt uproposjonelt ut på min kropp(krysser fingre for at de ikke vokser mer nå).

Ha en fin kveld alle, køyer jeg nå[:)]

Det er nok veldig forskjellig.....

Jeg har 80b til vanlig, og går alltid opp til 85c fra midt i svangerskapet og ut ammetida.... [:)]

Fytti rakker.. K cup..... ??!! Fillern også.. Jeg som har store fra før.. Håper ikke jeg ender opp med K cup.. Er bare oppe i E cup til nå...

Ikke lett det der.... Jeg kjøpte bare en amme-bh før jeg fødte, men angret på at jeg ikke hadde ett par til på fødestua..
Begynte jo å lekke som en sil plutselig, og da var den jo kliss våt med en gang..

Jeg tror ikke jeg gikk opp noen cup, men rundt midjen måtte jeg ha større...

Kjøp deg ett par billig amme- bh`er nå, og så invester heller i ett par dyre, gode etterhvert når du ser hvordan det blir [:)]

gått fra B til D, regner med at de holder seg på D. Kjøper en billing ammeBH i D, og ser hvordan det går:)

ja dette har jeg tenkt på også. Har ikke gått opp noe merkbart jeg da. Bare fra 80d til 85d. Og har jo veldig lyst på bøyle. Ikke funnet det i noen av "billig! butikkene enda. Har tidligere jobbet i en undertøysalong(som det het), så kanskje jeg må dra dit å handle. Stykke å kjøre da men...Den bøyle bhen på sparkjøp går jo ikke så langt opp i str vis jeg skulle vokse litt når melka kommer. Vanskelig å tenke seg til på forhånd synes jeg

Nei, jeg har heller ikke noe større pupper - dessverre. Gikk opp 1 str sist når melken kom, men ikke akkurat tro på at det blir noe mer [8D]

Jeg er i utgangspunktet en 75B, men etter at lillegutt ble født i fjor endte jeg fort opp i str. 90D!! Varte ikke så lenge da...sukk! 

Back
Topp