Hvor mange soverom?

Fem soverom, snart to barn og to voksne. De to siste rommene brukes hhv som gjesterom og kontor da vi har mye familie som bor andre steder i landet.

3 soverom og ett barn. Er gravid med barn nr.2, så etter hvert må gjesterommet med mine to garderobeskap forsvinne:) Det blir nok til at vi flytter etter hvert. Jeg synes det er veldig greit med et gjesterom. Frem til vi finner noe egnet, så får gjestene sove i kjellerstua:)

4 soverom, tre i bruk ett gjesterom, så har vi en kjellerstue som kan brukes til gjesterom om nødvendig :)

Har fire soverom, et barn og et påvei. Kunne tenkt meg besøk av de i Norges styggeste rom til to av de soverommene...

Tre soverom, et barn og en på vei.
Kan gjøre om å få et soverom til som kan fungere som kontor/gjesterom.
Eller bygge ut loftet, eller flytte...

Vi har tre soverom et barn

Vi har akkurat fått en datter. Vi har 4 soverom.

våres rom, hvor datteren vår også sover på nå

1 rom er gjesterom. men samboer bruker dette til å spille ps4. har ikke så mange overnattingsgjester akkurat

1 rom skal bli datteren vår sitt. foreløpig er det bare et roterom

det siste rommet har jeg hatt som 'kontor' når jeg studerte. har to eksamener igjen som jeg skal ta i vår... så får vi se hva som skjer med rommet etter det.. lekerom kanskje?

vil ha hvertfall et barn til. da får h*n det som idag er gjesterom (dette rommet er identisk (speilvendt) til rommet datteren vår skal ha)

3 soverom, 2 barn. Ene rommet brukes som lekerom, da baby 7 mnd sover hos oss. Mulig vi kjører begge barna på samme rom og fortsetter med lekerom...

Vi har to soverom, og en baby på vei :) Det ekstra soverommet blir brukt som kontor av mannen som er student, pluss oppbevaring av klær. Det blir barnerom/kontor etterhvert :)

2 barn og 3 soverom. Ett til oss og et hver til barna. Har et rom til som nå er lager for overflødige møbler, dill og materiale, men som skal bli et gjesterom. Så blir til slutt fire rom.

2 barn og tre soverom.

Back
Topp