Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trener. Har gått tur på ca 14 km i dagDere som går 20 000+, hva gjør dere?jeg går fort tur i et par-tre timer med poden og bikkja, i tillegg til alt annet, og da kommer gjerne hele dagen på 13-14 000+...
Endret opp på 1233311223
Dere som går 20 000+, hva gjør dere?jeg går fort tur i et par-tre timer med poden og bikkja, i tillegg til alt annet, og da kommer gjerne hele dagen på 13-14 000+...
Det hørtes lite ut. Hvilken måler har du? På en dag der jeg ikke trener og bare gjør ting i hjemmet + levering/henting i skole/bhg ligger jeg på rundt 10.000.
De dagene jeg trener (spes jogger) eller går en god tur, kan jeg komme opp mellom 17 og 25000. Men det spørst mye hvilken jobb en har. Jeg er lærer, og det blir en del trasking, men de som jobber på sfo feks har en del mer (vi har noen timer på kontoret). En venninne som jobber på sfo har rundt 20.000 skritt de dagene hun er på jobb.
Tenkte på det, og jeg bruker jo faktisk mobilenden ligger jo stort sett på bordet når jeg er hjemme!