Hvor mange skal ta tidlig UL?

Jeg skal ha tidlig UL.
Har mistet to ganger, så vil ha en UL i uke 12.
Aner ikke om man blir henvist etter to aborter, viss ikke blir det privat!

Elvira25 skrev:
Jeg skal ha tidlig UL.
Har mistet to ganger, så vil ha en UL i uke 12.
Aner ikke om man blir henvist etter to aborter, viss ikke blir det privat!

Jeg ble henvist av 1 abort, men det kommer også ann på legen.Noen leger må man nesten fortelle hva de skal gjøre for at det skal skje noe, så du kan også trygt spørre om det :)

Siden jeg hadde SA i starten av denne mnd og ikke rakk å få igjen mensen før jeg ble gravid igjen skal jeg på tidlig ultralyd 13 februar :D uke 5+5 :) Satser på at vi får se et lite hjerte slå <3 

I dag hos legen tok vi også HCG test, bare for å ha gjort det virker det som hehe men det er greit, måtte uansett til legen pga øynekatar

Jeg er virkelig fornøyd med legen min!!! De siste årene har jeg hatt 5 leger som knapt har giddi å se på meg engang, bare skriver ut en resept og tar betalt. Så å få en lege som faktisk hører på meg, sjekker meg og gir meg svar på det jeg spør om er fantastisk!! Virkelig fantastisk... 

Jeg tenkte jeg skulle ta tidlig ul, men aner ikke når.. Kanskje jeg klarer å vente til 10 uke ihvertfall.. Har litt lyst å gå og ta det når det er noe mer enn bare en klump der. Sist tok jeg i uke 15, og da fikk vi vite kjønn og alt:). Jeg vil gjøre det for å slippe bekymre meg.. Må innrømme at etter jeg kom inn på disse forumene, så har jeg blitt mye mer bekymret. Sist svangerskap bekymret jeg meg ikke noenting, men da var jeg heller ikke noen ivrig bruker av nettsteder for gravide ;)

Jeg skal på tidlig ul pga senabort 33+5. 28 februar :) Er veldig redd for at det skal gå galt igjen. Tipper også jeg får mange ul etter uke 25.

Jeg skal ha en tidlig UL i uke 8/9. Dette er primært for å vite at hjertet slår og at alt ser normalt ut.
Tror at man bare får 1 ultralyd gratis og at det normalt er i uke 18 (på sykehuset), men jeg har en privat gyn som jeg kommer til å bruke.Har fjernet litt av livmorhalsen pga celleforandring for noen år siden, og kommer derfor til å bli fulgt ekstra opp i svangerskapet.
Får vel tildelt en jordmor også etterhvert. Er ny i gamet, så det er mye å sette seg inn i :0)

Føler at disse dagene i første trimester går så treeeegt. Gleder meg til å komme forbi det, og til å se det lille hjertet slå på UL. Da kan mammahjertet roe seg litt mer ned, og bare nyte graviditeten <3

Jeg skal på tidlig ul 28 februar pga at jeg mistet i uke 33+5 i fjor sommer. Er redd for at det ikke skal gå bra denne gangen heller. Ellers skal jeg ha mange ul etter uke 25, for å forhindre at det samme skjer igjen.

Jeg skal når jeg er 7+5 fordi jeg ble gravid gjennom prøverør

Back
Topp