Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fungerer dette med ultralyd egentlig, er det gratis?Nala82 skrev:
Er det sånn at man må betale for det hvis man vil ha det tidligere enn normalt? Hvordan kan man få tidlig ultralyd dekket? Jeg synes også det er lenge å vente til uke 19, man vil jo gjerne finne ut tidlig om noe er galt eller ikke.
Er ny i dette gamet - hva med legetimer ifm graviditet? Er det gratis?
Når er det normalt å bestille legetime etter nylig oppdaget graviditet?
Sorry alle de tusen spørsmål! Håper dere gidder å svare dere som vet!
**tvilling85** skrev:
Hvordan fungerer dette med ultralyd egentlig, er det gratis?Nala82 skrev:
Er det sånn at man må betale for det hvis man vil ha det tidligere enn normalt? Hvordan kan man få tidlig ultralyd dekket? Jeg synes også det er lenge å vente til uke 19, man vil jo gjerne finne ut tidlig om noe er galt eller ikke.
Er ny i dette gamet - hva med legetimer ifm graviditet? Er det gratis?
Når er det normalt å bestille legetime etter nylig oppdaget graviditet?
Sorry alle de tusen spørsmål! Håper dere gidder å svare dere som vet!
Alle legetimer er gratis når du er gravid. Når det gjelder ultralyd så koster det penger dersom du går til privat. Får du legen til å sende henvisning til sykehuset er det gratis, mulig man må betale for bildene dersom man vil ha det.
Jeg tar tidlig hos privat da de tar utvendig ul - de på sykehuset tar innvendig og når jeg tok det sist fikk jeg en utrolig ubehaglig opplevelse da de ikke fikk meg til å slappe av i det hele tatt, så jeg skal ikke tilbake dit.. betaler heller 600kr for en som ligger rett ved jobben i stedet..
Man har egentlig første timen mellom 9-12 uke mener jeg å huske, men føler man at man trenger det kan man ringe før :)