Hvor mange skal føde på ABC-klinikken?

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Jeg har fått fødeplass på ABC-klinikken på Ullevål og skal til første kontroll der neste onsdag, er da 22+ 5 :) Samboer skal være med og vi har fått en hel time, slik at det blir tid til omvisning og litt ekstra prat! Jeg gleder meg så vanvittig, like mye som til OUL nesten, hehe :)

Er det flere som skal føde der? Og har dere vært på omvisning/kontroll allerede? Hvordan var det? :)

Fødte på vanlig avdeling forrige gang (på vestlandet) og det var en beintøff opplevelse. Aldri mer skal jeg ha epidural, det bare sier jeg. Det funker for mange, men for meg bidro den ikke til det bedre.. Så jeg håper så inderlig jeg er i stand til å gjennomføre en naturlig fødsel.. Det tror jeg at jeg er, men det er klart det blir tøft det også, når det kommer til stykke.. Men det hjelper ekstremt på at de ikke har tilgang på epidural, hehe : )

Ja, jeg har fortsatt planer om å føde der :) Skal på første kontroll i morgen, men trenger for så vidt ikke en omvisning, med mindre vi vil mimre litt :)

Kanskje vi møtes der i juli? ;)

jeg har så lyst til å føde på ABC - men har flyttet til Lillehammer, så det blir dessverre for langt når jeg bor i samme gate som sykehuset her oppe! Hadde jeg fortsatt bodd i bærum hadde jeg nok søkt der. Men vil uansett føde naturlig :)

Ja, jeg har fortsatt planer om å føde der :) Skal på første kontroll i morgen, men trenger for så vidt ikke en omvisning, med mindre vi vil mimre litt :)

Kanskje vi møtes der i juli? ;)

Spennende! :) ja kanskje vi møtes, hvem vet? Når er termin?

Terminen er nå 9.07.
De beroliget meg veldig i dag med at de ALDRI avviser fødende, eller henviser til andre steder pga plassmangel :) Enda en god grunn til å føde der!

Oi, det var jeg ikke klar over! Så deilig å vite :)

Jeg har termin 12 juli og har bestilt fødsel den dagen - hehe.. Så kan godt være vi møtes der :)

Oi, det var jeg ikke klar over! Så deilig å vite :)

Jeg har termin 12 juli og har bestilt fødsel den dagen - hehe.. Så kan godt være vi møtes der :)
Visste ikke det jeg heller, selv om jeg har født der for to år siden :) Hun mente at grunnen var at de setter en strek under lista når den blir full, og tar ikke imot flere. Følte meg litt utvalgt da :)

Jeg skal også på ABC med min første, termin 18/7. Skal på omvisning/første tur til jordmor 16/3. Synes det er bra å vite at de ikke avviser fødende :)

Back
Topp