Hvor mange søsken?

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jeg blir 43 innen baby kommer hvis dette går bra. Men her er mannen noen år yngre og ikke fylt 40 ennå.
Jeg blir 35 i år, men samboeren blir 43 :) Jeg tror nok at om han hadde vært noen år yngre (som din), så kunne han kanskje latt seg lokke. Vi får se, men planen var alltid 2 for vår del ❤️

Jeg blir 35 i år, men samboeren blir 43 :) Jeg tror nok at om han hadde vært noen år yngre (som din), så kunne han kanskje latt seg lokke. Vi får se, men planen var alltid 2 for vår del ❤️
To er et fint tall også :Heartred Har egentlig ei grense på 43 år selv, men har også litt med biologien å gjøre, selv om tanken på alderen spøker litt der også. Føler meg som 25-28, så :hilarious:

Jeg har en jente som blir nesten 4 før denne terminen.. men første graviditet etter henne var 2,5 år og da var det alt noe senere enn jeg egentlig ønsket! Men jeg er singel alenemor som bruker privat IVF for å ha lik donor.. så penger.. men ikke minst den der koronaen som jeg blir smittet med «hele tiden» som ofte utsetter mens 3/4 mnd.. så blir jeg smittet igjen før vi var i gang :sorry: Måtte ha en runde med meg selv når alle frysepinnene var brukt opp.. Datra mi var fersk, denne er fersk! Men lovte egentlig meg selv å ikke gå gjennom sprøyte hormon @&@! Alene en gang til.. men barneønsket var for sterkt.. så måtte gi det en siste sjanse! (Har 4 til på frys inkludert i den sjansen) men to barn er nok alene..:dontknow Jeg vil gi mine barn det jeg følte jeg manglet.. av alle aspekter.. lettere å få til med ferre barn og ikke bruke opp ALLE sparepengene på å få de:schocked028

1 fra før, sist gang var siste mens 14 februr, termin slutten av nov men han kom 2 des.
Denne gang siste mens 15 februar, så blir spennende å se :woot:

Dette blir nr 2, første fyller 3 år noen uker etter termin :Heartpink

Ei storesøster som rekker å bli over 4 år før mini kommer :love017

Back
Topp