hvor mange pyjamaser..

ORIGINAL: Diddij

Hadde sikkert 5-6 i str 50, 5-6 i 56 og sikkert rundt 10 i str 62[;)] Og jo, fikk det i gave og[:)] man får alt mulig rart i gave[:)]

Samme her.. og god bruk for alle sammen [:-] utrolig hvor ofte man må skifte pysjamas om nettene. Jeg hadde både med og uten føtter, men babyen fikk av og til føttene tullet inn i pysjen på de som var med. Uansett: 4-5 passelige pysjer er et minimum syns nå jeg, hehe. Særlig om man får en gulpebaby.

jeg hadde pysjer både med og uten bein på begge barna mine, og var vel egentlig fornøyd med begge, men har en følelse på at di sømmene inni beina på pysjen kan være ubehagelig, sikkert bare noe jeg innbiller meg men [:D] og et lite tips til di som er førstegangs fødene og har klønete menn men store hender, kjøp pysjer med glidlås =) he he, di med knapper kan bli altfor mye for en stakkars nybakt far [:)] he he.... når sønnen min var baby ( for to år siden) kjøpte jeg en del kjempe søte pysjer på kappahl, med glidlås, uten ben velogmerke, men di var vi veldig fornøyd med [:D] bare et tips....[:D]

Anntallet må nesten kjøpes etterhvert som du ser hva dere bruker og hvor mye du vil vaske, men basis på ca 5 er sikkert en fin begynnesle, første mann her brukte minst 1 pr natt da han gulpa så mye. Størrelene er jo veldig avhengig av størrelsen på ungen og hvordan de vokser mange ganger kan man nesten hoppe over en størrelse, første mann var veldig liten og brukte 50 nesten hele sommerene når han var født i mai, og plutselig brukte han 62, jeg synns det er greit uten føtter vår, sommer og tidelig høst når det er varmt, evt body/ bleie når det er veldig varmt. Så er det veldig greit med føtter når det er kaldt bare å kjøpe de litt store det. ang søvn mønster så er det også veldig forsjellig første mann her sov hele natta fra sykuset. Så her hadde vi ikke noe nattamminig i det heletatt (litt spent på åssen det blir nå!!) 

Back
Topp