Hvor mange prøveperioder for mai-spira?

Hvor mange prøveperioder før mai-spira satt?

• 1

Votes: 33 45,8%
  • 2

Votes: 9 12,5%
  • 3

Votes: 5 6,9%
  • 4

Votes: 2 2,8%
  • 5

Votes: 1 1,4%
  • 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• 11

Votes: 0 0,0%
  • 12

• Over 1 år

Votes: 5 6,9%
  • Over 5 år

• 30+

• 60+

• Overraskelse!

Votes: 8 11,1%

• Antall som har svart
    72

Lykkedrøm

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
Jeg er egentlig bare nysgjerrig, og synes det er fryktelig interresant med slik statistikk. :angelic: Helt anonyme svar for de som ønsker å dele. :happy:

- ble kluss med svaralternativene, men får ikke endre. :dead:

Ingen passer der, for den satt på første el etter en sa. Så den bør sitte fast enda!

Vanskelig- for vi fikk så mange runder med prøvenekt grunnet celleforandring, feil ved tagning av celleprøver, prøvenekt grunnet rester, prøvenekt grunnet blæremola osv osv.

MEN: fikk tilbake mensen etter første barn i aug21, og har prøvd hver måned der vi har fått lov siden da. 2MA og 1SA i mellomtiden også.

Her var spira en overraskelse (og veldig også, jeg er vant til å slite med å bli gravid ...). Så skal jeg da hake av 1 selv om vi ikke prøvde? :think005

Vi prøvde i utgangspunktet ikke, men hadde tenkt til å vente litt. Men det var et «uhell» :hilarious: Men satt da altså på første skudd, vi trodde bare vi traff en stykke fra eggløsning, som vi åpenbart altså ikke gjorde

Her var spira en overraskelse (og veldig også, jeg er vant til å slite med å bli gravid ...). Så skal jeg da hake av 1 selv om vi ikke prøvde? :think005
Det hadde jeg ikke tenkt på engang! Beklager! Jeg laget et alternativ for overraskelse nå. ❤️

Hadde time til konisering pga celleforandringer, og var innstilt/forberedt på å fjerne livmoren som forebyggende/undersøkende behandling, da den typen celleforandringer (AIS) ville komme tilbake år etter år. Har blitt konisert tidligere. Først skulle jeg koniseres etterfulgt av fjerning av livmor. To uker før koniseringen (hvor en stor bit av livmorhalsen skulle fjernes, så pass stor del at jeg ikke lenger kunne få barn), ble jeg gravid. Vil derfor bli fulgt opp ift til celleforandringer ila svangerskapet og behandling etter fødsel. Graviditeten var overraskende

Hadde time til konisering pga celleforandringer, og var innstilt/forberedt på å fjerne livmoren som forebyggende/undersøkende behandling, da den typen celleforandringer (AIS) ville komme tilbake år etter år. Har blitt konisert tidligere. Først skulle jeg koniseres etterfulgt av fjerning av livmor. To uker før koniseringen (hvor en stor bit av livmorhalsen skulle fjernes, så pass stor del at jeg ikke lenger kunne få barn), ble jeg gravid. Vil derfor bli fulgt opp ift til celleforandringer ila svangerskapet og behandling etter fødsel. Graviditeten var overraskende
Wow- for et sammentreff! Gratulerer så mye (hvis det var ønsket- selv om det var en overraskelse).

Her ble det tvillinger på siste egne forsøk før oppsatt ivf- så fikk oss en overraskelse vi og.

Wow- for et sammentreff! Gratulerer så mye (hvis det var ønsket- selv om det var en overraskelse).

Her ble det tvillinger på siste egne forsøk før oppsatt ivf- så fikk oss en overraskelse vi og.
Gratulerer såå mye med tvillinger og på siste egne forsøk. :HeartredJeg er selv tvilling, og det er veldig spesielt. Tusen takk, ønsket selv om det ble en overraskelse, og totalt "omveltning i hjernen"laughing6:Heartblue:Heartpink:Heartred

Back
Topp