Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg ikke tenkt på engang! Beklager! Jeg laget et alternativ for overraskelse nå.Her var spira en overraskelse (og veldig også, jeg er vant til å slite med å bli gravid ...). Så skal jeg da hake av 1 selv om vi ikke prøvde?
Shit, den er tøff håper alt går bra med spira nåPP48
Så glad for at det endelig ble din turPP48
Shit, den er tøff håper alt går bra med spira nå
Ja, det har vært fire veldig tøffe år håper bare så inderlig det holder hele veien denne gangenSå glad for at det endelig ble din tur
Er gode sjanser for det Jeg håper med deg!Ja, det har vært fire veldig tøffe år håper bare så inderlig det holder hele veien denne gangen
Wow- for et sammentreff! Gratulerer så mye (hvis det var ønsket- selv om det var en overraskelse).Hadde time til konisering pga celleforandringer, og var innstilt/forberedt på å fjerne livmoren som forebyggende/undersøkende behandling, da den typen celleforandringer (AIS) ville komme tilbake år etter år. Har blitt konisert tidligere. Først skulle jeg koniseres etterfulgt av fjerning av livmor. To uker før koniseringen (hvor en stor bit av livmorhalsen skulle fjernes, så pass stor del at jeg ikke lenger kunne få barn), ble jeg gravid. Vil derfor bli fulgt opp ift til celleforandringer ila svangerskapet og behandling etter fødsel. Graviditeten var overraskende
Gratulerer såå mye med tvillinger og på siste egne forsøk. Jeg er selv tvilling, og det er veldig spesielt. Tusen takk, ønsket selv om det ble en overraskelse, og totalt "omveltning i hjernen"Wow- for et sammentreff! Gratulerer så mye (hvis det var ønsket- selv om det var en overraskelse).
Her ble det tvillinger på siste egne forsøk før oppsatt ivf- så fikk oss en overraskelse vi og.