maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Hvor mange pp brukte dere etter p-pilleslutt? :)

Er kanskje forskjell på om man "prøver" med en gang, eller venter til etter første TR.
Jeg gikk ferdig brettet mitt, fikk bortfall og hadde 1pp.

Nå er jeg ferdig med TR og skal straks starte på 2pp. Veldig spent på hvor lang tid dette tar,
holdt på å bli sprø av å kjenne etter symptomer sist, så satser på at jeg klarer å ikke tenke så mye på det
denne gangen ..

:cat:
 
Hvor mange pp brukte dere etter p-pilleslutt? :)

Er kanskje forskjell på om man "prøver" med en gang, eller venter til etter første TR.
Jeg gikk ferdig brettet mitt, fikk bortfall og hadde 1pp.

Nå er jeg ferdig med TR og skal straks starte på 2pp. Veldig spent på hvor lang tid dette tar,
holdt på å bli sprø av å kjenne etter symptomer sist, så satser på at jeg klarer å ikke tenke så mye på det
denne gangen ..

:cat:
Jeg sluttet på p-piller 27 mai 16, er i pp7 nå. Hatt regelmessig syklus på 28 dager siden da og vet jeg har EL, så vi bare venter i spenning. Føler det klaffer fort for flertallet, mens noen må vente litt :)
 
pp3 etter pilleslutt :)
 
Er snart ferdig med pp7, så får vi se hvor lang tid det tar. Lykke til :)
 
Har lest tidligere at noen er heldige og får det til å klaffe med en gang,
må vel kanskje innse at jeg har vært en smule optimistisk der :rolleyes:
Men det er vel ikke noe man styrer over selv, så får bare kose seg med prøvetiden,
og tenke at det skjer når det skjer :smug:
 
Første gang rakk vi ikke å begynne å prøve. Men det er 9 år siden, og nå med annen mann. Han har også barn fra før, men ble refertilisert for kort tid siden. Så, forholdene er muligens ikke så gunstige nå som sist. PP3 her nå :happy:


Lykke til!
 
Hvor mange pp brukte dere etter p-pilleslutt? :)

Er kanskje forskjell på om man "prøver" med en gang, eller venter til etter første TR.
Jeg gikk ferdig brettet mitt, fikk bortfall og hadde 1pp.

Nå er jeg ferdig med TR og skal straks starte på 2pp. Veldig spent på hvor lang tid dette tar,
holdt på å bli sprø av å kjenne etter symptomer sist, så satser på at jeg klarer å ikke tenke så mye på det
denne gangen ..

:cat:
Vi er i samme båt, akkurat startet på pp2 etter pilleslutt:happy: Jeg opplevde også enormt med symptomer første pp, planen var å ikke tenke så mye over at vi prøvde men det ble umulig! :hilarious: Lykke til denne måneden, når er ikm?
 
Vi er i samme båt, akkurat startet på pp2 etter pilleslutt:happy: Jeg opplevde også enormt med symptomer første pp, planen var å ikke tenke så mye over at vi prøvde men det ble umulig! :hilarious: Lykke til denne måneden, når er ikm?

Så morsomt! :) Jeg har EL rundt 30. november, så da er vel IKM rundt den 14. desember.
Denne gangen tror jeg vi prøver annenhver dag fra ca. dag 10 i pp ;)
Greit å ikke overdrive også, da går man jo bare lei :wideyed:
 
Klaffet på pp4 (regnet pp1 etter bortfallsblødning som jeg fikk 2-3 dager etter pilleslutt).
 
Så morsomt! :) Jeg har EL rundt 30. november, så da er vel IKM rundt den 14. desember.
Denne gangen tror jeg vi prøver annenhver dag fra ca. dag 10 i pp ;)
Greit å ikke overdrive også, da går man jo bare lei :wideyed:
Ikke sant! Annenhver dag virker som den beste oppskriften:D
 
Frøkna vår satt på andre prøveperiode etter pilleslutt :) var bare 20 år den gangen da. :p
 
Jeg sluttet med pilla 1 april I fjor. Hadde flere blødninger ila april og mensen 5.mai. Ble gravid da og fikk en flott gutt 9.feb i år. Så rakk egentlig ikke å begynne å prøve. Førstemann brukte vi nesten et år på.
 
Pp15 med førstemann, nå er vi i pp1, men kan ikke si vi har prøvd aktivt siden det er første mens etter jeg ble gravid, så vi får se hvordan det blir :)
 
Back
Topp