Hvor mange plagg har du skapet?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Og hvor mange har mann og barn?

I følge en fersk undersøkelse består en gjennomsnittlig garderobe av 61 klesplagg, sko og vesker.

61? :D Jeg har sikkert 150 bukser (no joke), like mange gensere og trøyer, og maaaaange sko og vesker. ☺️

Gutta har veldig mye de også, langt mer enn de 61. Gubben igjen, han har ikke så mye. ☺️

Har aldri telt, så da slipper jeg å vite det :hilarious:

Men er helt sikker på at jeg har mer! Storebror også. Lillebror har nok ikke så mye, for har handlet lite i den str som passer nå og solgt alt mindre. Mannen har nok omtrent som meg, men litt færre sko og sykkeltøy i stedenfor kjoler :p

Er ikke i nærheten av å eie så mange plagg, da må jeg i så fall telle sokker enkeltvis.

Jeg har helt garantert mer enn 61 plagg med sko, penklær, bukser, singlet,t-skjorter, gensere,bluser, yttertøy ++

Njæ, aner ikke.. ikke så veldig mye som er i bruk i alle fall.

Tja.. mer enn det, nærmere hundre, før vi teller sokker og undertøy. Men jeg bruker utrolig mye klær og må bytte nesten hver dag pga jobb og skole/praksis. Skulle likt å se folk gå rundt med makrell i tomat, grøt og gulp smurt over hele genseren uten å vurdere å bytte. :hilarious:

Mer enn 61 iallefall... Samme for mannen og. Lille har kanskje tilnærmet det men hun er jo bare 4 mnd og plaggene går til str.90

Ikke så mye nå, har ryddet i skuffene mine, så skulle hatt påfyll!

Har vært litt jojo med vekten og med 2 tette svangerskap hadde jeg litt mye tights og singletter og litt lite bukser og gensere som ikke er for stort!
Har en del treningsklær da, trener 5 ganger i uken ca, så må ha litt å velge i!

Mannen har ca 40 t-skjorter, 3 bukser (han er meget kresen på bukser) , 10gensere, 20 skinnjakker (han er ekstremt opptatt av skinnjakker :p) sko og annet vet jeg ikke.

Ungene har en del klær, arver masse:)

Mellomste har ikke like mye som søstrene, har ikke like mye gutteklær å arve.

Med alle ullklær, turklær, finklær, vanlige klær, treningstøy, sko til enhver anledning og ørten par sokker så vil jeg tro jeg passerer 61 og vel så det. :p

Aner ikke, men godt over 61 plagg! Og det har samboer også. Eldste kanskje i nærheten og yngste har nok ikke det.

Har ikke peiling på hvor mye mannen har for han kaster / gir bort omtrent aldri klær:wacky: Vi har alle 5 endel godt med klær, men jeg kaster og gir bort en gang i blandt :) Etter tre fødsler så et det klær som er for store, for små og klær som jeg rett og slett ikke ser noe fint ut på meg lengre :wtf:

Jeg har garantert så mye klær i skapet, men hvor mye som passer er en annen sak [emoji23]
Det er ikke 61 plagg [emoji13]

Har ikke så mye, men er nok totalt mer enn 61 ting ja. Hvor mye jeg totalt bruker er vel kanskje nærmere det tallet. Mannen har mer og redd frøkna i magen også har mer :P

Back
Topp