Hvor mange og hvilke kaker?

Mimamo

Glad i forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Hvor mange og hilke kaker skal dere ha i 2-årsdagen? Spesielle tema?
 
Vi skal ha skogtema, tenkte 2 kaker med noen cakepops og kanskje noen små glass med gelé osv..
 
Ingen tema. 2 kaker kanskje.
 
Ikke noe tema, en sjokoladekake, gelé og sjokoladepudding pluss fastelavnsboller.
 
Annleggsmaskin tema. Vet ikke hvor mange kaker det blir men vi skal ha to fester.
 
Nettopp ferdig med selskap nå.
Marsipankake, sjokoladekake og kanelsnurrer. Tre forskjellige bare for å ha litt for enhver smak. Alt for mye igjen da, vet ikke om det finnes mindre runde kakeformer enn 24 cm?

Ole brumm bilde på kaka og kopper, servietter og asjetter i likt tema med ugler på. Men ikke noe gjennomført tema på alt nei.
 
Ikke noe tema her. Vi skal ha mørdeigskjeks med sjokoladebiter, boller fylt med vaniljekrem og festkake med masse bær.
 
Blir ikke tema hvertfall. Og blir sikkert flere feiringer. Hun har bursdag på en mandag, så da skal vi til Oslo helga før. Lørdag bli feiring med mamma og hennes familie, søndag blir feiring med pappa og halvsøstrene mine. Mandagen er ikke helt planlagt ennå. Vet ikke om vi skal ha noen nabounger på besøk, eller om vi bare skal feire hos svigers. Familie er viktigst synes jeg.
 
Her er det ikke noe tema, men blir flere feiringer.
I morgen blir det pavlova og fastelavensboller, vi blir vel 8 stk.

Neste helg blir det pavlova, brownies, boller og gele. Tror vi blir 10-12 stk
 
Her ble det Olaf tema ;)
Bakte den Olaf 3D kaken, suksess terte i langpanne og ei sjokoladekake. Hadde også risboller i år i stedenfor cupcakes
 
Ikke noe tema her i gården, men vi serverte fastelavnsboller :)
 
Her blir det ikke noe tema siden vi feirer både jentebursdag og guttebursdag på en gang, men det blir nok litt prinsessepreg tenker jeg:)

Kommer til å ha tre-fire kaker. En sjokoladekake, marsipankake, kanskje oreokake og muffins.
 
Nettopp ferdig med selskap nå.
Marsipankake, sjokoladekake og kanelsnurrer. Tre forskjellige bare for å ha litt for enhver smak. Alt for mye igjen da, vet ikke om det finnes mindre runde kakeformer enn 24 cm?

Ole brumm bilde på kaka og kopper, servietter og asjetter i likt tema med ugler på. Men ikke noe gjennomført tema på alt nei.

Du får mindre former enn 24 cm, finne i utallige str :)
 
Nettopp ferdig med selskap nå.
Marsipankake, sjokoladekake og kanelsnurrer. Tre forskjellige bare for å ha litt for enhver smak. Alt for mye igjen da, vet ikke om det finnes mindre runde kakeformer enn 24 cm?

Ole brumm bilde på kaka og kopper, servietter og asjetter i likt tema med ugler på. Men ikke noe gjennomført tema på alt nei.
Der finnes kakeformer i 22 cm også. Og jeg lurer på om ikke 20 også finnes?
 
Her ble det minnie-sjokoladekake, vaniljekringler, sjokoladekjeks, pavlova, salat og pølser :)
 
Back
Topp