Hvor mange nisser har dere?

Har nesten ingen til pynt da vesla har tatt de fleste «mamma vill ikke ha nissene» «så T sine nisser» ikke helt fakta men jula er for de små :p
 
Ingen, hater å pynte med nisser.

Synes de er litt creepy faktisk!
 
Jeg har en, som pleier å henge på innsiden av en lyslykt med led lys oppi. ;)
 
Har ikke peiling på hvor mange jeg har, men det er ikke så mange.
Er litt sær når det gjelder julepynt, liker ikke slikt nymotens "juggel", liker best julepynt med særpreg.. Har noe gamle greier som jeg elsker ;)
 
Aner ikke.

Men er da noen. Har en sånn litt større i stoff, ellers er det sånne i gips eller hva det er.
 
I år har jeg bare 6 stk fremme :) Mange som ligger i esken i boden:p Fant liksom ikke en plass til de.
 
Har rundt 80 nisser mener jeg at jeg kom frem til :)

Jeg er veldig glad i nisser! Får alltid flere nisser i gaver til jul, og jeg elsker det!!! :D

Så koselig med nisser rundt i alle rom og alle kriker og kroker :D
 
Har ikke peiling på hvor mange jeg har, men det er ikke så mange.
Er litt sær når det gjelder julepynt, liker ikke slikt nymotens "juggel", liker best julepynt med særpreg.. Har noe gamle greier som jeg elsker ;)


Jeg har arvet litt gamle nisser oppigjennom, er noe eget med de i forhold til de nesenissene som selges nå! :)
 
Har rundt 80 nisser mener jeg at jeg kom frem til :)

Jeg er veldig glad i nisser! Får alltid flere nisser i gaver til jul, og jeg elsker det!!! :D

Så koselig med nisser rundt i alle rom og alle kriker og kroker :D
Jeg kjøpte noen nisser i keramikk til bestemor til jul (hun elsker nisser), og jeg angrer som bare det på at jeg ikke kjøpte de selv også, de var på 50%:p
 
Vi har bare en fremme enda da, ei stor nissekone som står på trappa hele desember

Også er det jo broderte nisser på ungenes kalendere da.

Men alle de andre kommer frem neste helg
 
Eh. 10 gjerne? Og ingen er da kjøpt. Liker ikke nisser :p Mer glad i pepperkakemenn og snømenn jeg :p
 
Har ca 20 stk:) Like nisser, men orker ikke å ha dem overalt i huset :p
 
Har ca 30 i stua og kjøkkenet, har noen i gangen og ungene har en haug på rommet sitt så kanskje 60-70 som er plassert rundt i den lille leiligheten...
 
Back
Topp