Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mange ml skal de ha i seg når vi gir de fra flaske egentlig? Jeg pumpet meg nå for føste gang, turte bare å ta den ene puppen, og det ble 80 ml, og hun drakk alt det, men hun kunne sikkert ha drukket mer virket det som....
Slik er d med meg oxo..jeg og pumpa ut 80ml tidligere i dag å gav..men han var laangt i fra fornøyd så jeg pumpa 40ml til å han var fortsatt ikke fornøyd..så nå har jeg bestemt å gi mme annet hver måltid..fordi uansett hvor mye han drikker fra hver pupp blir han aldrig fornøyd(han drikker til han slipper selv)så jeg begynnte fra i dag av å gjøre det..å gud d var herlig å se han tilfreds å mett[:D]årh d er så godt å endelig finne en løsning å få litt rutiner ivertfall..
Okei.....for skjønte ikke helt det med hva de sa på sykehuset, for der mente de at i 2-4 uke så var det ca 60 ml som var vanlig for hvert måltid...ser ikke ut til at det stemmer hvertfall [:D]