Hvor mange måltider

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Spiser dere per dag? Jeg klarer ikke få i meg noe mat etter middag, er ikke sulten bare. Spiser kanskje 3 om dagen

Jeg også spiser kanskje 3 om dagen, noe som faktisk er mer enn vanlig for min del:)

Frokost (knekkebrød), lunsj (knekkebrød), middag og litt kvelds (yoghurt eller knekkebrød) et par/tre frukt innimellom i løpet av dagen

Havregryn/wetabix frokost, 2 skiver grovt hjemmelaget brød til lunsj, normal middag og 1 skive til kvelds... Ingen mellommåltid... Fin vektøkning- 3,5 kg og 18+2

Heldig hvis jeg får i meg to!

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Ete 6-7 gonger..prøve holda kvalmen i sjakk..

varierer fra dag til dag, men minst 3 måltider ( frokost, lunsj/middag, kvelds) får jeg i meg.. Prøver å spise frukt i mellom, meeeeeen, ser at det kan bli litt godis om jeg finner det først ;////

Sånn ca... 6 måltider om dagen. Er voldsomt sulten for tiden, og har fått beskjed fra jordmor om å gjøre som kroppen vil. Og den vil ha mye mat! Har gått opp 4-5 kg. 20+3 idag.

0600:Frokost, 1-2 knekkebrød, kaffe
0930: Frokost 2 , 2 knekkebrød, en decaff latte

1200 lunch. Varierer.

1400:frukt eller ett knekkebrød

1730: middag. 1 porsjon.

Av og til litt kveldsmat. Gud, dagsmenyen min ser gørr ut. Varierer pålegget da, og har agurk/paprika på. :)

4-6 måltid te dagen:) Lite mat men ofta ;) pluss frukt og gulrot innimellom slago på jobb :P

0600 - frokost
0900 - "frokost igjen" , hvis ikke blir jeg kvalm
1130 - lunsj
1500 - mellommåltid
1800 - middag
2000 - kveld

Så sånn cirka 6 måltid til dagen.

Spiser 4-6 måltider om dagen.
Frokost 07:30
Snack 10:00
Lunsj 12:00
Snack 14:30
Middag 16:30
Kvelds 20:00

Dropper snack (frukt/yoghurt) de dagene jeg står opp senere enn 7, da ryker ofte kvelds også..
Har en periode nå der jeg overhodet ikke er sulten, for 2 uker siden var det stikk motsatt :p

3 ganger men spiser frukt og yoghurt i mellom. Spiser det same nå som før jeg ble gravid :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Frokost, lunsj og middag. Noen få ganger en skive til kvelds.

1. Frokost ca. kl. 6: 2 knekkebrød med hvit/brunost eller havregrynsgrøt. Gjerne en kopp kaffe + melk/appelsinjuice.

2. Lunsj ca. kl. 11: 2 brødskiver og litt frukt, vann.

3. Fruktmåltid kl. 14 Frukt/knekkebrød, vann.

4. Middag ca. kl. 1630, vanlig posjon, vann.

5. Frukt el l på kveldenrundt kl 19-20.

Spiser som normalt og drikker mest vann ;)

Pleier som regel bli ei bolle eller to på narvesen om morgen.
Så spiser jeg med ungene på jobbe ved 11-tiden. Og siden
har jeg lunsj pause 12-14 tiden. Da er det opp og ned om
jeg bare pirker i maten. Siden middag 17-19 tiden da er
det også opp og ned hvor mye jeg får i meg og om plutselig
ikke liker det vi skal ha.

Back
Topp