Hvor mange måltider får di små? :)

Her bruker vi tutekopp, da hun aldri har villet ta flaske. Det går sånn bob-bob, men ser ut som hun begynner å skjønne det litt nå! :)
Her ammer jeg 3-4 ganger på natta enda :(, men hun har brystvegring på dagtid, så må bare amme når hun vil, vil ikke gi opp riktig enda. Så får hun grøt til frokost, en ellas kitchen eller fruktmos til lunsj, begynt så smått med middag ved middagstider med noen teskjer sviskemos etterpå, og grøt til kvelds.
Og når hun ikke har brystvegring som nå, så ammes hun som regel før hun spiser.
Så får hun litt vann etter grøtmåltidene, men da rynkes det gjerne litt på nesa.
Og 2-3 maispop eller rispinner om dagen - de elsker hun.

Haha.. ja jeg og bruker de hun får melk ifra.. forventer sikkert gid varm melk også er det kaldt vann.. DE grimasene :P prøvd saft og jeg, men grimaser da og :P hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hahaha ja rart at vann skal lissom være ekkelt! Det smaker jo ikke noe:P jeg har prøvd med vann i samme temp som melk også.. men neida! Jeg kommer bare til å fortsette å prøve.. hadde vært bra om han drikker vann før sommeren :)

Haha.. vesla liker ikke vann her heller.. prøver og prøver da :) gir dere på tutekopp eller vanlig flaske? :)

Gir fra flaske...hender a tar noen slurker, men da virker det bare som om a glemte seg bort litt...for rett etterpå kommer den sure mina og grimaser :P

Haha.. vesla liker ikke vann her heller.. prøver og prøver da :) gir dere på tutekopp eller vanlig flaske? :)

Snupp elsker vann nå, både kaldt og lunkent. Likte ikke fra melkeflaskene. Gir fra vanlig kopp også prøvd tuteflaske, ser ut til at hun får teken på å suge fra den nå. Imsdalflaske fra butikken liker hun veldig godt:)

Gir fra flaske...hender a tar noen slurker, men da virker det bare som om a glemte seg bort litt...for rett etterpå kommer den sure mina og grimaser :P
Haha ja her og :P

Snupp elsker vann nå, både kaldt og lunkent. Likte ikke fra melkeflaskene. Gir fra vanlig kopp også prøvd tuteflaske, ser ut til at hun får teken på å suge fra den nå. Imsdalflaske fra butikken liker hun veldig godt:)
Åja de små til barn eller? :) enn får vel prøve litt forskjellig, kopp, imsdalflaske osv :) Tutekopp skjønner hun ikke helt her enda hvertfall.. tenkte og og prøve de med sugerør på fra avent ;)

Her bruker vi tutekopp, da hun aldri har villet ta flaske. Det går sånn bob-bob, men ser ut som hun begynner å skjønne det litt nå! :)
Her ammer jeg 3-4 ganger på natta enda :(, men hun har brystvegring på dagtid, så må bare amme når hun vil, vil ikke gi opp riktig enda. Så får hun grøt til frokost, en ellas kitchen eller fruktmos til lunsj, begynt så smått med middag ved middagstider med noen teskjer sviskemos etterpå, og grøt til kvelds.
Og når hun ikke har brystvegring som nå, så ammes hun som regel før hun spiser.
Så får hun litt vann etter grøtmåltidene, men da rynkes det gjerne litt på nesa.
Og 2-3 maispop eller rispinner om dagen - de elsker hun.
Hva er maispop og rispinner og hvor får man tak i? :) har sett noen sånne greier som ser ut som store ostepop, men fra 8 mnd. Men kan de få nå? :)

Hva er maispop og rispinner og hvor får man tak i? :) har sett noen sånne greier som ser ut som store ostepop, men fra 8 mnd. Men kan de få nå? :)

Ja, det ser ut som gigaostepop, heter vel egentlig skumpinner av mais/ris, men her kaller vi det maispop, hehe.
På Meny har de den fra 8 mnd, men de har også disse 2 som er for fra 6 mnd, fra en annen produsent. Har bare sett de på meny.

Åja de små til barn eller? :) enn får vel prøve litt forskjellig, kopp, imsdalflaske osv :) Tutekopp skjønner hun ikke helt her enda hvertfall.. tenkte og og prøve de med sugerør på fra avent ;)

Ja de små:-) Men der må man suge tror eg:) Greit å ha med i farta og nå som det blir varmere!
Prøv å gi vann fra kopp, drikke slik som vokse, kanskje det er mer moro :F

Ja de små:-) Men der må man suge tror eg:) Greit å ha med i farta og nå som det blir varmere!
Prøv å gi vann fra kopp, drikke slik som vokse, kanskje det er mer moro :F
Da skal jeg prøve begge deler :) Takk takk ;)

Den maispopen elsker veslegutt også!:) Får ikke nok:P

Den maispopen elsker veslegutt også!:) Får ikke nok:P

Det gjorde Liana å, helt til hun fikk smake Ostepop i jula :P hahah.. da skulle hun ikke ha disse baby-greiene lenger!

Jeg har ikke prøvd det til Leoh enda..

Det gjorde Liana å, helt til hun fikk smake Ostepop i jula :p hahah.. da skulle hun ikke ha disse baby-greiene lenger!

Jeg har ikke prøvd det til Leoh enda..

Hihi, ååh! Namme nam! Det er nok enda bedre ja:D Elsker ostepop selv jeg:P

Hihi, ååh! Namme nam! Det er nok enda bedre ja:D Elsker ostepop selv jeg:P

Haha jeg å:D

Husker dagen etter hun hadde smakt det, så gikk hun mot skapet og pekte mens hun sa "namnam", jeg ga hun en sånn maispop, hun kikket dumt på meg, kastet den og ga klar beskjed om "NAMNAM" :P hahah.. åååhhh som jeg gleder meg til Leoh er 1 år! :D

Haha jeg å:D

Husker dagen etter hun hadde smakt det, så gikk hun mot skapet og pekte mens hun sa "namnam", jeg ga hun en sånn maispop, hun kikket dumt på meg, kastet den og ga klar beskjed om "NAMNAM" :p hahah.. åååhhh som jeg gleder meg til Leoh er 1 år! :D

Hehe,fantastisk bra! Bestemt liten frøken som vet hva hun vil ha...sånn skal det være:D

Hehe,fantastisk bra! Bestemt liten frøken som vet hva hun vil ha...sånn skal det være:D

Åja!! Kansje litt for bestemt av og til ;) lille hissigproppen min:rolleyes:

Back
Topp