Hvor mange lys har du på juletreet?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Vi skal for første gang kjøpe lys til juletre, men vi aner ikke hvor mange lys som er "normalt"... Er jo så mye forskjellig der ute[8D]

Hvor mange lys har du, og er det finest med de vanlige lysene eller minilys?

Vi har 2 lenker med lys, der det er 20 på hver, og på hver er det 3 lys.
Altså 120 lys.

3-400 minilys.. husker ikke helt! men d ser kjempefint ut[:D]

hmm 150 tror jeg, sånne små lys.. [:)]

minilys er desidert finest. hadde 100 i fjor, men det ble lite, så i år skal jeg ha 300, kanskje 400[:D]

ORIGINAL: Syska

Hvor får man kjøpt sånne minilys? Er det EN lang ledning med lys på eller en sånn netting?

De har på Plantasjen, men sikkert der de selger vanlige lys også, feks Jernia.

Jeg har 250 julelys på juletreet. er minilys da..

Minilys pga syns det er penest.. Ca 160 lys.. 80+80 [;)]

ORIGINAL: Slappfisk

ORIGINAL: Syska

Hvor får man kjøpt sånne minilys? Er det EN lang ledning med lys på eller en sånn netting?

De har på Plantasjen, men sikkert der de selger vanlige lys også, feks Jernia.

Man kan velge mellom netting eller lang ledning. Lang ledning er best å håndtere og er enklest å dandere pent på treet. Netting er noe forbanna herk..Også synes alle ledningene i nettingen så godt at det blir ikke fint.. Blir vanskelig å henge pynten utpå.. Kjøpte feil et år det var på tide å bytte ut ene settet.. [:'(]

Vi har 2 pakker med 16 (tror jeg det er) store lys. Så 32 store lys har vi på juletreet da! [:D]

Jeg må ha minst en pakke store (16) for må ha stort lys i stjerna på toppen... Også har jeg hatt en med mini lys (100) Lyst til å kjøpe en til i år å ha 100 til... Vi får sjå...[:D]
I fjor hadde jeg 132

Back
Topp