Hvor mange kynnere har du??

23+4, har vel ca 0-5 kynnere i løpet av en dag.
 
Jeg er i uke 21 og har ingen! Husker at jeg heller ikke hadde noen før det nærmet seg fødsel sist heller!
 
Jeg er i uke 22 og har ingen. Fikk aldri noen med frøkna heller. Så vet ikke helt hvordan det skal kjennes ut :p
 
Nå er ikke jeg plaget med kynnere,men tok opp dette med leggkramper idag når jeg først var på ul å hadde jordmor der på sykhuset:) da skulle magnesium hjelpe godt på kynnere også,det var visst godt for mye:)
Så det er vel verdt et forsøk tenker jeg
 
Jeg får vanligvis kynnere i det jeg drar fra jobb, og så kommer de sånn ca. hver gang jeg rører på meg og frem til jeg sovner om natta. Ganske sikker på at det er kynnere i hvert fall, for det knyter seg som krampe i magen. Ikke så vondt som krampe i leggen, men skikkelig ubehagelig allikevel, og på grensen til vondt. I dag kjente jeg det allerede på vei til jobb, så dette blir vel en trivelig dag ...
 
Vet ikke hvor mange i løpet av en dag, men jeg får veldig lett kynnere når blæra er full, når jeg går inn/ut av bil og mye gåing i trapper. Det blir noen i løpet av en dag, men de er ikke sterke eller vonde enda :)
 
Får bare når jeg legger meg ned på ryggen:) annenhver dag i snitt kanskje:p
 
Sitter på jobb nå og er på 3. Kynnern nå... seriøst slitsomt :(
Mutter no verre :(
 
Visste ikke det var kynnere, men har kjent det flere ganger på jobb (går og står hele arbeidsdagen), når jeg har gått mye eller er sliten. Er i uke 23+5
 
Back
Topp