Hvor mange kynnere har du??

Kommer helt an på er snart 20 uker og har alt fra 0-2-20 .varierer veldig på dagsorden og hva jeg holder på med.
 
24 uker, får det stort sett hvis jeg går (utenfor huset). Når jeg tar det rolig er det lite. Litt som over - alt fra 1 til mange. Har ikke telling liksom :p
 
Mye mindre enn med storebror, er i uke 22 og opptil 40 om dagen som jeg kjenner, men denne gangen gjør de heldigvis ikke vondt. Er veldig avhengig av hva jeg gjør, feks det å ta ut av oppvaskmaskinen kan føre til mange kynnere, jeg får alltid om kvelden når jeg legger meg ned og når jeg er sliten.
 
Har ikke tellingen. Men er mye. Varier fra dag til dag og kommer litt an på hvor sliten jeg er. Men de er heldigvis ikke vonde :)
 
Er i uke 22. Det varierer dag for dag, men mye aktivitet trigger mine kynnere. Har mye kynnere når jeg er på jobb. Det kan være opptil 10 ila en arbeidsdag, men de gjør enda ikke vondt, men hemmer bevegelsene mine mye.
 
Fra ingen til nesten konstant. Varierer veldig!
Begynte med de i uke 16, uke 20 nå.
 
Tror ikke jeg har det? Kan noen beskrive hvordan det kjennes ut?
Hos meg strammer magen seg veldig og føler et trykk på en måte. Veldig ubehagelig. Magen blir hard også.
 
Tror ikke jeg har det? Kan noen beskrive hvordan det kjennes ut?

Mange som ikke kjenner de spesielt hvis man er førstegangs og de kommer gjerne mer utover i graviditen. Jeg kjenner at musklene i livmoren trekker seg sammen og den blir "mindre" (mer som en liten ball) og hard. Med storebror var de sinnssykt vonde og var værre enn rier.
 
Jeg hadde ganske hyppig da jeg var i jobb.
Nå er de så si ingen...

Er i uke 23+2
 
Uke 20+6 og har ca 0-20 PR dag. Kommer N på hvor aktiv jeg er, og har hatt masse bekymringer i noen uker. Og da har det hvert verre. Men nå er de heldigvis roligere. Ikke vonde, bare ubehagelig :)
 
Dette var veldig betryggende å lese!

Ikke lenge siden jeg startet å kjenne kynnere, og nå synes jeg å kjenne dem stadig vekk! Er 21+6. Men da kan jeg med andre ord bare ta det med ro da!:)

Tusen takk for alle svar!
 
Fra 0-en drøss om dagen. Kan aldri vite:p i ettermiddag har det vært mange, de har vart lenge og kjennes godt for å si det sånn:p er i uke 20.
 
er 24 uker, har ca 15-25 om dagen. Men ekstremt mye da jeg syklet her om dagen! Noen fler som har opplevd det?
 
Mellom 0-15 en plass?
 
er 24 uker, har ca 15-25 om dagen. Men ekstremt mye da jeg syklet her om dagen! Noen fler som har opplevd det?
Ikke syklet. Men når etter sex var det veldig mye..
 
Ikke syklet. Men når etter sex var det veldig mye..
Samme her. Må be mannen ta pause på noen min etter hver topp :p får så himla mye kynnere når jeg når toppen!!
 
Samme her. Må be mannen ta pause på noen min etter hver topp :p får så himla mye kynnere når jeg når toppen!!
De ignorerte jeg :p fikk igjen for det etter å.
 
Back
Topp