hvor mange kvadrat

Akkurat nå vet jeg ikke siden vi for tiden har mellomlandet hos mamma, men når vi får tatt over huset vi har kjøpt så har vi 186kvm[:)]

120 kvm, 2 soverom og stooor og fin stue;D
Også skal det sies at vi til sammen har ca 90 kvm med bare garasje, likevel står en av bilene ute[:D]

Leier en leilighet på ca 120 kvm. Har 3 soverom [:)] Passelig enda, men vil ha større når jeg begynner å tjene penger.

69 kvm og 2 soverom ! [:)] 

Vi bor i en kjellerleilighet på ca 110 km2, vi har nettopp pusset den opp fra topp til tå [:D] NYDELIG må eg si[:D]
Har to ganske store soverom [:)]

Vi har eget hus. To etg+ full kjeller hvor bare ett rom er innredet foreløpig (teknisk rom)
Vet ikke helt hvor mange kvadrat, men tipper rundt 180-200 i hver etasje.
Vi har tre bad, fire soverom, vaskerom, to stuer(en oppe og en nede), vinterhage, stor gang med god plass til barnevogn og klær, kjøkken og bibliotek.
Vi har god plass, men det trenger vi jammen meg også, når vi annenhver uke er 6 mennesker som bor der..

Ca. 260 kvm fordelt på 3 etasjer.
5 soverom, stue, kjøkken, 3 bad, loftstue, kjellerstue, vaskerom, bod, stor gang, grovkjøkken/kontor. 

75 kvm,2 soverom,1 bad,stue ,gang & lite kjøkken GLEDER meg til å starte husjakta snart[:D]

ORIGINAL: **Hengetrusa**

Vi eier halvpart av tomannsbolig. Er vel ca 100 kvadrat og 3 soverom + bod.

samme her, og holder på å innrede 2.etasje som per dags dato er kaldloft. Får da ca 50 kvm til og 2 soverom til. 5 soverom tilsammen.

349 kvm. Enebolig. 1 etg: to garasjer, hobbyrom/snekkerrom, 2 små boder, kontor, bad, bibliotek/gjesterom, matbod, kjølerom, stor bod med masse skap og kjellerstue.

2 etg. Kjøkken, tv stue, penstue, spisestue, bad, walk in closset, 3 soverom.

Har i tilegg en frittstående garasje, kommer bra med siden sambo er bil og mc gal.

Var herlig å flytte fra 100kv til dette[:D]

Back
Topp