Samme herEtt. Brukes nå og da. Og betales alltid tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herEtt. Brukes nå og da. Og betales alltid tilbake![]()
Samme her.Ingen. Og trives med det. Men vurderer ett til reiser
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Fordi?Ingen og skal ikke ha noen heller
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser denSom regel så er jeg tilbakeholden med å si det, noen ganger at vi har kredittkort i det hele tatt. Fordi mange tror at har man kredittkort har man GJELD!!!
Men...
Jeg har 3 og mannen har 4. Men INGEN av oss har gjeld og de vi bruker betales med avtalegiro på forfallsdato. Jeg bruker mitt 365 kort fra MasterCard til ALT jeg handler til meg selv, men har ingen gjeld. Så har vi to andre kort til ulike fellesting.
Vi er nok ikke de kredittkortselskapene tjener mest på nei, dårlige kunder der!
Bruker også det kortet . Brukes til alt så overfører vi hele tiden, aldri betalt renter for er nøye der. Endel goder med det kortet, bl.a på bensin på esso.Som regel så er jeg tilbakeholden med å si det, noen ganger at vi har kredittkort i det hele tatt. Fordi mange tror at har man kredittkort har man GJELD!!!
Men...
Jeg har 3 og mannen har 4. Men INGEN av oss har gjeld og de vi bruker betales med avtalegiro på forfallsdato. Jeg bruker mitt 365 kort fra MasterCard til ALT jeg handler til meg selv, men har ingen gjeld. Så har vi to andre kort til ulike fellesting.
Vi er nok ikke de kredittkortselskapene tjener mest på nei, dårlige kunder der!