Hvor mange kredittkort har dere?

Pin-up

Forumet er livet
Sitter og ser på gårsdagens Luksusfellen og registrerer at det unge paret til sammen eier intet mindre enn 6-7 kredittkort. Ikke rart man havner i gjeldskjelleren.

Hvor mange kredittkort har du?

0 og slik forblir det. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

0. Jeg har aldri hatt et heller :) Hadde jeg det tror jeg nok jeg lett kunne ha havnet i Luksusfellen selc :P

0. Aldri hatt

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg har ett siden det nesten var et krav for jobben i forbindelse med reiser i jobbsammenheng.... + bruker det til å handle drivstoff for å få rabatten..... :-)

1 kredittkort - kun til krise. Har egentlig mulighet til 50.000 i kreditt, men satt egen grense på 10.000,-
Kun fordi det er inkl. diverse forsikringer i forhold til bestillinger over nett, reiser ol.
Har brukt det 3 ganger på 3 år og nå står saldo i pluss :p

Jeg har ingen. Mannen har ett som er tilknyttet jobben :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ingen. Og trives med det. Men vurderer ett til reiser

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kun et, og det søkte jeg ikke om, men jeg "måtte" få det for å få avgiftsfri avtale i banken. Litt bakvent, og jeg var veldig skeptisk til det. Har hatt en del nytte av det likevel da, for eksempel om jeg skulle på skolesamling før jeg hadde fått stipendet for den mnd. Men fokuserer på å tenke at det bare er penger som jeg låner fra neste utbetaling.

Har 1 i tilfelle krise. Gøymt langt vekk, bakerst i et skap :P

Jeg har et, som jeg betaler ned på nå. Måtte bruke det i en nødsituasjon. Ellers er jeg gasnke imot kredittkort og kommer ikke til å skaffe meg flere :)

Mannen har 2 stk.
Brukte det på ferie 1 gang, mitt bankkort var hjemme og hans ble ødelagt der nede.Funket de første dagene,og deretter ikke. Veldig glad han hadde kredittkort da ja!

Hadde hele 3 stk en stund! Ja, jeg har vært dum og uansvarlig. Men pådro meg aldri inkasso/anmerkning. Tok til slutt å samla gjelda i et lån med lettere renter. Da klarte jeg å betale ned på det! Så jeg har lært. Skal ALDRI igjen ha slikt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp