Hvor mange koronatester har du tatt?

Tre, alle etter nyttår. Ikke hatt konkrete covidsymptomer, men generell sykdom, og da er det for meg en selvfølge at jeg tar test.
 
Ingen. Har klart å slippe unna. Ikke vært forkjøla en gang siden nedstengingen i fjor. Men er en fare nå med en stor økning i smitten her.
 
Ingen, har vært lite smitte her jeg bor. Og jeg har holdt meg frisk.
 
Hadde jeg vært i kontakt med noen smittede hadde jeg tatt testen. Med forkjølelsesymptomer og hjemmekontor er det bare holde seg hjemme til jeg ikke har det. Jeg slet å sove i tre dager sist. Grunnet alle reglene har vi null mulighet for avlastning og å hente inn igjen sånne perioder. Så ja, for å overleve droppet jeg teste meg flere ganger.
Folk kan ha smitte selv om man ikke blir syk, er jo en av de største grunnene til at viruset har spredd seg så fort og myndighetene oppfordrer til at man tester seg ved det minste symptom..
 
Folk kan ha smitte selv om man ikke blir syk, er jo en av de største grunnene til at viruset har spredd seg så fort og myndighetene oppfordrer til at man tester seg ved det minste symptom..
Leste du en gang svaret mitt? For meg og ungene mine gir det ingen verdi om vi får ned smitten i samfunnet hvis vi gjør det på en slik måte at jeg får sammenbrudd og blir innlagt eller tar livet mitt fordi jeg ikke orker mer.
 
Leste du en gang svaret mitt? For meg og ungene mine gir det ingen verdi om vi får ned smitten i samfunnet hvis vi gjør det på en slik måte at jeg får sammenbrudd og blir innlagt eller tar livet mitt fordi jeg ikke orker mer.

Jeg tenker at det er helt greit å ikke teste seg om man får så voldsomt ubehag av det som du beskriver. Synes det høres ut som du tar dine forholdsregler godt. Det er frivillig å teste seg.
 
3 ganger, skulle ønske det var 4. Var skikkelig dårlig i mars i fjor og lurer fortsatt på om jeg faktisk hadde korona, men da var det så strengt at det kun var helsepersonell som fikk teste seg. Vet det finnes blodprøve for å sjekket det, men har ikke fått tatt den.
 
Leste du en gang svaret mitt? For meg og ungene mine gir det ingen verdi om vi får ned smitten i samfunnet hvis vi gjør det på en slik måte at jeg får sammenbrudd og blir innlagt eller tar livet mitt fordi jeg ikke orker mer.
Jeg må ha misforstått det første du skrev, jeg trodde du mente at du var syk og slet med å sove i tre dager sist før du testet deg og ikke at det var pga testen, beklager det!
 
Jeg må ha misforstått det første du skrev, jeg trodde du mente at du var syk og slet med å sove i tre dager sist før du testet deg og ikke at det var pga testen, beklager det!
❤️Da forstår jeg svaret ditt. Hadde det vært sånn hadde jeg ringt og insistert på en test hjemme. De er vanskelige på det, men det er heldigvis en mulighet.
 
3 stykker, alle negative
 
0
 
Så bra, håper vi slipper å teste:Heartred
❤️Håper jeg også. Hadde vært fint om det kom noen mindre ubehagelige tester. Nevøen min har tatt fem eller seks sånne tester nå. Han hater leger etter dem. Sist insisterte koronatelefonen på at han skulle ta i nesa. Det endte med en guttunge som slo seg helt vrang på legekontoret og ingen test.
 
❤️Håper jeg også. Hadde vært fint om det kom noen mindre ubehagelige tester. Nevøen min har tatt fem eller seks sånne tester nå. Han hater leger etter dem. Sist insisterte koronatelefonen på at han skulle ta i nesa. Det endte med en guttunge som slo seg helt vrang på legekontoret og ingen test.
Huff, stakkars❤️ Synes dette kunne vært belyst i media. Det snakkes om senvirkninger og konsekvenser som kommer etter coronaen når det kommer til det sosiale og psyken etter lockdown, men lite om følger slik som dette
 
3 ganger, skulle ønske det var 4. Var skikkelig dårlig i mars i fjor og lurer fortsatt på om jeg faktisk hadde korona, men da var det så strengt at det kun var helsepersonell som fikk teste seg. Vet det finnes blodprøve for å sjekket det, men har ikke fått tatt den.
Samme her, ble syk akkurat når det stengte ned, hadde da blitt smitta av en som jeg satt attmed i klassen min som hadde vert i London å blitt smitta.
 
Back
Topp