Hvor mange kg over startvekt?

Har igjen 6-7 kg til startvekt,men har ikke beveget meg noe eller tenkt på trening enda. Men etter jul er det ingen kjære mor! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

2 kg under startvekt!!! :O Snuppa "spiser" meg opp :/ Er i utgangspunktet alt for tynn så synes ikke det er noe kjekt å gå så mye ned i vekt.

2 kg under startvekt!!! :O Snuppa "spiser" meg opp :/ Er i utgangspunktet alt for tynn så synes ikke det er noe kjekt å gå så mye ned i vekt.

Da er vi litt i samme båt...jeg vil og bør heller ikke lenger ned...:/ Hva spiser du sånn ca da? Jeg spiser så mye jeg makter:P

Da er vi litt i samme båt...jeg vil og bør heller ikke lenger ned...:/ Hva spiser du sånn ca da? Jeg spiser så mye jeg makter:P

Spiser mer enn nok, men har sinnsyk høy forbrenning så hjelper liksom ikke :/

Samme her:)jaja...hmm...ekke lett:P;)
Er du pr.def.undervektig nå da?:)

Jepp er nok det :/ Men snuppa legger ihvertfall på seg og trives, så det er det viktigste! Men gleder meg til å kunne begynne å gi henne litt fast føde og trappe ned på ammingen, for dette her går ikke i lengden :/ Problemet er at hun ikke er så glad i å ta flaske, så er på en måte litt låst til ammingen. Jeg veier nå 46,5 kg og har for å være ærlig tenkt på å avslutte ammingen gradvis fra 4 Mnd alder.

Jepp er nok det :/ Men snuppa legger ihvertfall på seg og trives, så det er det viktigste! Men gleder meg til å kunne begynne å gi henne litt fast føde og trappe ned på ammingen, for dette her går ikke i lengden :/ Problemet er at hun ikke er så glad i å ta flaske, så er på en måte litt låst til ammingen. Jeg veier nå 46,5 kg og har for å være ærlig tenkt på å avslutte ammingen gradvis fra 4 Mnd alder.

Ok, hvor høy er du da?
Jeg er ikke per dags dato undervektig,men kun 1,5kg til så er jeg og:/
Jeg ammer jeg også, men har måtte begynt å gi litt hipp om kvelden. Ellers ammer jeg resten av dagen, og det vil jeg jo fortsette med...synd å måtte slutte pga. vekten faller sånn i grunn...men men...

Ok, hvor høy er du da?
Jeg er ikke per dags dato undervektig,men kun 1,5kg til så er jeg og:/
Jeg ammer jeg også, men har måtte begynt å gi litt hipp om kvelden. Ellers ammer jeg resten av dagen, og det vil jeg jo fortsette med...synd å måtte slutte pga. vekten faller sånn i grunn...men men...

Jeg er 167 høy så burde absolutt veie mer!! Jeg har masse melk, så det er heldigvis ikke noe problem, men ja er litt bekymret for å si det sånn :/ Så her må vi bare trene litt på flaske ;) Sønnen min var flaskebarn så ser ikke på det som et tap å måtte gi opp ammingen etterhvert. Jeg er fornøyd så lenge jeg har klart å amme frem til 4 Mnd :) Snuppa trenger tross alt en frisk og sunn mor :p

Jeg er 167 høy så burde absolutt veie mer!! Jeg har masse melk, så det er heldigvis ikke noe problem, men ja er litt bekymret for å si det sånn :/ Så her må vi bare trene litt på flaske ;) Sønnen min var flaskebarn så ser ikke på det som et tap å måtte gi opp ammingen etterhvert. Jeg er fornøyd så lenge jeg har klart å amme frem til 4 Mnd :) Snuppa trenger tross alt en frisk og sunn mor :p

Ok, da er vi like høye og;)
Nei,selvsagt. Mulig jeg må gi meg ved 4mnd også så:)
Får håpe sjokolademuffins og is hjelper på vekta her til the voice:P nam nam:D

Gikk opp 20 og tatt av 23 til nå. Men jeg har ikke hatt noe form for matlyst etter at vi kom hjem fra sykehuset for 5 uker sia. Drikker masse, men det tærer på humør og energi når enn ikke får i seg noe særlig med næring. ...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har ikke vekt hjemme, så jeg har ikke veid meg, men jeg tipper at de få kiloene jeg gikk opp er borte for jeg passer i alle klærne mine (og noen er til og med for store). Men mageskinnet henger og slenger da :p Så det skal litt oppstramming til før jeg er fornøyd ;)
samme her.. gikk "bare" opp 10 kg ca denne gangen (mot ca 20 første og 15 andre gangen) så det var ikke så mye å få bort.. hadde gått ned 8 kg den dagen jeg reiste hjem fra sykehuset for 5 uker siden så rekner med det er borte :)

Jeg gikk opp ni kg og gikk ned til startvekt ganske kjapt etter fødselen, to uker kanskje. Men føler meg enda ganske slapp i fisken, tror fettprosenten er høyere enn før graviditeten.

La på meg 9, 11 vekke ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gikk opp ca 15 kg og Har 2 kg igjen, men har egentlig ikke behov for å gå mer ned i vekt da jeg Veier 51-52 nå. Ønsker bare å få strammet opp magen:) er fortsatt litt ekstra der, fått meg noen nye "lovehandles":P merker også at kroppen har forandra seg etter dette svangerskapet (nr 2), hoftene er bredere nå enn de har vært, så jeg kommer ikke oppi alle buksene mine. Men det er vel heller ikke annet enn å forvente, så det får nå bare være;) god unnskyldning til å skifte ut garderoben!:P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 4 kg fra startvekta :) Skal snart begynne å trene da :) GLEDER MEG! Sååå digg å trene! Men trener ikke på studio, for jeg er ikke så glad i store folkemengder, så har litt treningsutstyr her hjemme :) Hadde privat trener før jeg ble gravid som jeg trente med to ganger i uka, samt trente de 3 andre på egenhånd :)

Har igjen 5,5 kg, men vil ned 7,5 kg ;)

Gikk opp 15, og har gått ned 20. Mesteparten i løpet av første to vekene. Har ikkje gjort noko spesielt for å gå ned, men har ei lita tulle som er veldig glad i mat, så det kan vel ha litt med saken å gjere:-)

La på meg ca 5. Har gått ned 13 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

La på meg 6 kg, gått ned 23. Masse muskler da

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp