Jentemamma<3<3<3
Betatt av forumet
Har igjen 6-7 kg til startvekt,men har ikke beveget meg noe eller tenkt på trening enda. Men etter jul er det ingen kjære mor!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 kg under startvekt!!! :O Snuppa "spiser" meg opp :/ Er i utgangspunktet alt for tynn så synes ikke det er noe kjekt å gå så mye ned i vekt.
Da er vi litt i samme båt...jeg vil og bør heller ikke lenger ned...:/ Hva spiser du sånn ca da? Jeg spiser så mye jeg makter
Spiser mer enn nok, men har sinnsyk høy forbrenning så hjelper liksom ikke :/
Samme herjaja...hmm...ekke lett
Er du pr.def.undervektig nå da?
Jepp er nok det :/ Men snuppa legger ihvertfall på seg og trives, så det er det viktigste! Men gleder meg til å kunne begynne å gi henne litt fast føde og trappe ned på ammingen, for dette her går ikke i lengden :/ Problemet er at hun ikke er så glad i å ta flaske, så er på en måte litt låst til ammingen. Jeg veier nå 46,5 kg og har for å være ærlig tenkt på å avslutte ammingen gradvis fra 4 Mnd alder.
Ok, hvor høy er du da?
Jeg er ikke per dags dato undervektig,men kun 1,5kg til så er jeg og:/
Jeg ammer jeg også, men har måtte begynt å gi litt hipp om kvelden. Ellers ammer jeg resten av dagen, og det vil jeg jo fortsette med...synd å måtte slutte pga. vekten faller sånn i grunn...men men...
Jeg er 167 høy så burde absolutt veie mer!! Jeg har masse melk, så det er heldigvis ikke noe problem, men ja er litt bekymret for å si det sånn :/ Så her må vi bare trene litt på flaske Sønnen min var flaskebarn så ser ikke på det som et tap å måtte gi opp ammingen etterhvert. Jeg er fornøyd så lenge jeg har klart å amme frem til 4 Mnd Snuppa trenger tross alt en frisk og sunn mor
samme her.. gikk "bare" opp 10 kg ca denne gangen (mot ca 20 første og 15 andre gangen) så det var ikke så mye å få bort.. hadde gått ned 8 kg den dagen jeg reiste hjem fra sykehuset for 5 uker siden så rekner med det er borteVi har ikke vekt hjemme, så jeg har ikke veid meg, men jeg tipper at de få kiloene jeg gikk opp er borte for jeg passer i alle klærne mine (og noen er til og med for store). Men mageskinnet henger og slenger da Så det skal litt oppstramming til før jeg er fornøyd