Hvor mange kg over startvekt?

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, hvor mange kilo over startvekt før svangerskapet har dere ? Eller har dere gått ned alt?;)
Jeg hadde igjen 8 kg for 3 uker siden, håper det er litt mindre nå men.. er noe drit :( Gikk ned så fort sist, så regna vel med det samme nå, men den gang ei :p Føler meg som ei ku!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg la på meg 15-16 kg, og 10 er borte!:) meeen så hadde jeg ikke fått gått ned alle kiloene etter forige svskap (som var bare 4 mnd før jeg ble gravid igjen)..så har vel hvertfall 10 til jeg må ned før jeg er der jeg var FØR jeg ble gravid med nr 2;)

☆★hilsen meg★☆

Har ikke veid meg på et par uker, men da hadde jeg 4 kilo igjen :) Ikke verst! Jeg gikk opp 20 kilo :eek: Masse, masse, masse vann i kroppen, masse fostervann og baby på litt over 4 kilo :)

Har ikke vært på vekten etter fødsel enda...og aner ikke hva sluttvekten var heller,..sluttet og veie meg rundt uke 37 ;) og hun kom 3 dager over termin...

Jeg gikk opp 16,5kg under svangerskapet,har vel gått ned ca. 12kg nå:)
Spiser som en hest for å ikke gå ned ytterligere!! Alltid vært veldig slank, og var kun 50kg når vi ble gravide...Kunne tenkt å holde meg der jeg er vektmessig nå:)

Er 2 kg under startvekt. La ikke på meg så mye under svangerskapet, men har en del for mye så det har ikke så mye å si.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har 3 kilo igjen, jeg la på meg 12. Men jeg har 10 kilo igjen å gå ned, jeg rakk ikke å gå ned fra alle de andre gangene ble jeg gravid. ( 5 sa)

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Jeg er minus 6 kg. Målet er minus 12 så får vi se;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke vekt hjemme, så jeg har ikke veid meg, men jeg tipper at de få kiloene jeg gikk opp er borte for jeg passer i alle klærne mine (og noen er til og med for store). Men mageskinnet henger og slenger da :P Så det skal litt oppstramming til før jeg er fornøyd ;)

Veier det samme som før jeg ble gravid :)

Gjekk opp 26 kg, og etter 3 veker var 15 av desse vekke. Resten blir nok sikkert litt verre å bli kvitt...

Back
Topp