Hvor mange kaker til 35 gjester?

Moo

Gift med forumet
Selskap med 35 personer i alle aldre. Hvor mange kaker trenger jeg?

8-10 minst, spørs litt på størrelsen.
Husker at jeg talte i konfirmasjonen min, vi hadde to personer på hver kake, så det var ALT for mye. 15 kaker på 30 personer eller noe sånt.
Men det var ei stoor bakerimarsipankake også, og mye forskjellig.

ORIGINAL: toneany

Husker at jeg talte i konfirmasjonen min, vi hadde to personer på hver kake, så det var ALT for mye. 15 kaker på 30 personer eller noe sånt.

DA må det bli mye kake igjen?? [:D] [&:]

Jeg lever jo av dette og VET at npr noen bestiller en marsipankake str 25-30 stk + sjokoladekake i samme størrelse + en kransekake og kanskje en suksessterte. La oss si dette er til et selskap med 30 gjester da.

Så er det ALLTID langt over halvparten igjen!

Nei, det holder lenge med 2 kaker a' str 25-30 biter.

Men problemet da er jo at man kun kan velge to forskjellige, ikke sant? Man vil jo gjerne ha flere å velge i...

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: toneany

DA må det bli mye kake igjen?? [:D] [&:]

Jeg lever jo av dette og VET at npr noen bestiller en marsipankake str 25-30 stk + sjokoladekake i samme størrelse + en kransekake og kanskje en suksessterte. La oss si dette er til et selskap med 30 gjester da.

Så er det ALLTID langt over halvparten igjen!

Nei, det holder lenge med 2 kaker a' str 25-30 biter.

Men problemet da er jo at man kun kan velge to forskjellige, ikke sant? Man vil jo gjerne ha flere å velge i...

Så klart var det mye igjenn, men når jeg sier 8-10 kaker, tenker jeg at de fleste av disse er vanlige formkaker av forskjellige varianter.
Spørs jo også om man skal bestille kaker, eller om man skal bake selv og få familien til å bake.

Har 5 kaker..
33 personer..
Oppdaterer i morgen om det var nok, hehe [:)]

Back
Topp