Hvor mange julegaver får barna?

Prøver å begrense antall pakker.

En fra oss foreldre og en fra hverandre (søsken). Og en fra nissen (som jo er fra oss).

Vet ikke hvor mange til sammen. En pakke fra 12 andre kanskje?

1 fra oss, og ca 10-12 fra familie.

Dere som skriver 30-40 gaver, får de fra fjerne slektninger og da? Som dere foreldres tanter, onkler og søskenbarn? Eller får de flere gaver fra samme person? Bare nysgjerrig, syntes det hørtes så ekstremt mye ut.
Her er det stor familie.
3 sett besteforeldre
5 sett oldeforeldre
15 tanter og onkler
Tanter og onkler til oss foreldre
Vennepar
Faddere.

Det blir mange gaver ja.

En gave fra oss, også blir det en liten gave fra nissen. Men han får totalt alt for mange gaver. I dåpen hans var vi rett over 40 og alle de gir jo julegave også.. vi har en veeeeldig stor familie!

1 fra meg og bf og 1 fra søsken (kjøpt av bf og meg)
Til sammen får de vel 20-25 pakker

I år får de 5 av oss. Vet ikke hvor mange de får totalt, det pleier å bli en del.

Her er det 3 gaver fra oss (2 til under treet og 1 DVD om morgenen som han kan kose seg med :happy:)

Totalt så er jeg ikke sikker, men siden han feier jul både hos oss og hos moren m/familie så blir det nok en del, men han må jo ha det på 2 steder og så er faktisk ikke så ille overdrevet. Hos oss er det vel ca. 10-12 gaver tenker jeg og det er mer en nok. :p

2 stk av oss. Til sammen ca 10-12 stk kanskje:)

Hun får to gaver fra oss, den ene (lekekjøkken) er allerede montert. Den andre er et lite sett med kjøkkenutstyr til førti kroner, bare for å ha noe lite til julaften, vi skal reise bort og hadde uansett ikke tatt med oss kjøkkenet frem og tilbake. Til sammen får hun vel 10-15 gaver.

1fra oss. Totalt ca 14gaver hvis alle holder seg til en gave fra hver. Har stor familie, men etter å ha lest at flere får nærmere 30 gaver har kanskje ikke vi den største familien.

Minste får tre tror jeg og største får fire eller fem. Yngste sitt er forsåvidt det som kostet mest penger [emoji12]

Ingen fra oss... (uten om tegneblokk, fargestifter og pysj fra nissen om moringen sammen med julesokk...

Har ikke tall over hvor mange pakker de får, men det er altfor mange...

Jeg har hatt eldste på tre år med meg i lekebutikken hvor vi kjøpte to ulike leker som ble pakket inn og lagt i en kurv som en lokal hjelpegruppe får og deler ut til familier son ikke får noe [emoji173]️

Dette har jeg gjort hver jul siden eldste kom til verden :)

Hun får en gave av meg, og en gave av samboer (bonuspappa).
Tror kanskje vi skal begynne å kjøpe sammen fra neste år - for da har vi jo et felles barn også ♡

Vet ikke hvor mange pakker hun får ellers, men.. Mer enn nok :')

Eldste får 2 fra oss (kunne vært pakket i en pakke men ble kjøpt på ulike tidspunkt) og en av lillebroren.
Minsten får 1 liten ting av oss (dropper egentlig gaver til han i år siden han ikke skjønner noe og vi heller sparer pengene til vi likevel må kjøpe noe han trenger) samt storebroren skal få kjøpe en leke til han.

Er vel rundt 11 personer/familier de får julegaver fra i min og sambos familie men noen gir jo mer enn en gave, +eldste får endel fra farens familie.

Vel. Eldste får to fra oss, mellomste tre og yngste en.

Tre hver fra mine foreldre. 2-3 hver fra svigermor og uvisst men erfaringsvis 2-3 fra svigerfar/de yngste barna hans. En hver fra tre tante/onkel-par er det vanlige, kan være to fra det ene.
Fra nissen, fra naboen, venner. Og noen av mine slektninger. Så er de nok oppe i ca 20 i alle fall

Fire gaver på de to eldste fra oss i år, og to til minste. ( en til hver av de er fra "julenissen" da)

Totalt får de vel fra 15 personer/par, men antall gaver blir en del høyere da særlig besteforeldrene kjøper mange gaver.

Får vel ca 5 av oss og får sikkert 20 gaver til sammen :)

Back
Topp