Hvor mange julegaver får barna?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor mange julegaver gir dere barna deres, altså kun fra foreldre?

Og hvor mange får de ca tilsammen av alle de får av?

Han får to av oss i år. Varierer fra år til år.

Det blir nok litt over 20 gaver på han tenker jeg.

I år får hun tre ting, men de koster totalt under 600
kr og pakkes inn i samme pakke :p

I år får sønnen på snart fire, 4 gaver fra oss. Totalt får han rundt 25-30 gaver.

Vår får sikkert 40 gaver totalt. Fra oss setter vi inn penger på konto, han merker ikke om det er noen gave under treet fra oss eller ikke

Varierer. Kommer an på hva de ønsker seg og hva det koster.

Vi bruker rundt 1000 på dem hver.

I år får frøkna en av oss, men det er et sånt stellesenter for dukker, og det ser ut som det er mye tilbehør med. Det er det hun i grunnen har ønsket seg.

Storebror får to av oss, en akematte og et monopolspill med pokemon. En hundrelapp dyrere for ham, men det vet jo ikke de om. Og under 1000 i år.

De får vel rundt 20 gaver hver, det er mer enn nok. Håper det blir litt mindre..

Tror det er ca 5 gaver hver til de to eldste fra oss foreldre, og hun på 3 mnd får en gave. Hun har jo ingen glede av gaver som pakkes inn uansett så vi setter inn litt ekstra på boligsparingen hennes.

Vet ikke hvor mange det blir totalt, har aldri holdt tellingen :p
Men i år får han mange fra oss, litt pga dårlig planlegging og flere overraskelser som kom etter vi var ferdig med gaven. Men han må bare få det til jul siden vi har det klart :)
Det blir totalt 7 gaver i år :rolleyes:

Last edited:
Minste får en dyne etter jul, så på julaften er det ingen pakke fra oss.
Eldste fikk ski og skøyter i oktober, så han får heller ingen pakke.
De får nok 15 hver fra andre.

To gaver til hver.

30-40 gaver totalt?? :o
Her får de kanskje 14, om de får én gave fra hver person/par... Aldri holdt tellinga. Men vi er vel ikke så mange i familien. Vi gir ikke til og får ikke fra våre (min og pappaens) søskenbarn, tanter, onkler osv. Vi er ikke så nære.

Litt usikker på hvor mange gaver dem pleier å få tilsammen, men ca 30 vil jeg tippe.
I år får dem 11 gaver hver av meg og pappen. Men det er ting de har brukt for og som vi hadde kjøpt uansett., blant annet klær og treningsutstyr.

1 fra oss, og ca 10-12 fra familie.

Dere som skriver 30-40 gaver, får de fra fjerne slektninger og da? Som dere foreldres tanter, onkler og søskenbarn? Eller får de flere gaver fra samme person? Bare nysgjerrig, syntes det hørtes så ekstremt mye ut.

Eldste får 1 gave av oss, og minste får ingen i år.

Totalt får de vel rundt 15-20 gaver til totalt. (Hver).

Alt for mange. Har kjøpt inn flere små ting i stedet for en stor gave. Til sammen med familien så blir det en del. Blir vel ca 15-20 gaver på hver. Aner ikke hvordan vi skal rekke det.

To gaver til hver.

30-40 gaver totalt?? :eek:
Her får de kanskje 14, om de får én gave fra hver person/par... Aldri holdt tellinga. Men vi er vel ikke så mange i familien. Vi gir ikke til og får ikke fra våre (min og pappaens) søskenbarn, tanter, onkler osv. Vi er ikke så nære.
Ja noen har stor familie ;)
Vi gir heller ikke til min og pappaens tanter/onkler og søskenbarn

1 fra oss, og ca 10-12 fra familie.

Dere som skriver 30-40 gaver, får de fra fjerne slektninger og da? Som dere foreldres tanter, onkler og søskenbarn? Eller får de flere gaver fra samme person? Bare nysgjerrig, syntes det hørtes så ekstremt mye ut.
Nei det gjør de ikke, noen har store familier ;)

Back
Topp