Hvor mange jobber

OceanGirl1

Betatt av forumet
Hvor mange er det som fortsatt jobber?

jeg jobber fortsatt og har planer om å jobbe så lenge jeg kan. Har ingen plager ennå. :)

Jobber fullt og har gjort det hele veien, med unntak av noen egenmeldingsdager. Planen er å gjøre det så lenge som mulig. Men kjenner jeg må begynne å tilpasse jobbhverdagen min litt til formen, ikke godt for bekkenet å sitte hele dagen..

Jobber 100%, har gjort det hele tiden. Håper jeg klarer å jobbe fram til permisjon, men en del vondt og plager gjør at jeg innimellom er i tvil om det er helt lurt at jeg jobber 100..

Har jobbet fullt hele veien og håper å gjøre det frem til permisjon. Jeg er heldig som er i veldig god form! Som leder er det liten hjelp i å jobbe redusert, da det ikke er noen som gjør mine oppgaver når jeg er borte noe som medfører at jeg får masse oppgaver og overtid de dagene jeg isåfall skulle vært på jobb...

Jobber så mye som mulig,da kontrakten min kun er på 50%. Jeg jobber 80-90%. Det går helt fint. De er flinke å tilrettelegge, så lenge jeg sier i fra.

Nå er jeg hjemmeværende da, så det er vell jobben min:) tar på å ha to barn hjemme, vanskelig å sykmelde seg fra den :p

Jobber, men er 50% sykemeldt nå. Har kortere dager siden jeg blir fort sliten og trøtt og får vondt i bekkenet. Går fint enn så lenge. Satser på at det går så lenge som mulig.

Startet i ny jobb 01.09 så jobber for fult og 100%++☺ men i kjempe form.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jobber 100% og har gjort det hele tiden :)

Jeg har heldigvis ikke hatt noen plager så langt, så jobber 100% og satser på å gjøre det frem til permisjon. Har kontorjobb, så det er jo for så vidt ikke hardt fysisk, men kan være hardt for ryggen å sitte på en stol hele dagen. Dessuten er det til tider veldig mye stress på jobb, så jeg har ikke tenkt å ta noen sjanser. Merker jeg at det blir for mye vil jeg prioritere meg selv og babyen, og jobbe mindre (tilrettelegging, sykemelding eller hva som må til).
Jeg er så heldig at jeg "aldri" er syk til vanlig heller (tror jeg bare har vært borte fra jobben to ganger pga. sykdom i løpet av åtte år) så kommer IKKE til å ha dårlig samvittighet om jeg velger å ta det litt roligere fremover:-)

Har hatt plager nesten hele svangerskapet, så har vært sykemeldt siden unnfangelse nesten. Nå begynner de å normalisere seg, men har beklageligvis ingen jobb å gå tilbake til :-(

Så jeg leter etter et vikariat frem til permisjon :-)

Jeg jobber 100 % og har gjort det hele tiden. Har planer om å jobbe 100 % frem til permisjonen. Pusser opp hus på ettermiddag/kveld og i helgene. Nok å gjøre.

Jobber 20%, som jeg har gjort i 6mnd nå :) håper å klare det ut året. Men i møbelbutikk er det fysisk tungt arbeid :-/

Jobber 60% akkurat nå er det ikke mer å gi enn det... håper å kunne jobbe slik så lenge som mulig.

Jobber vanligvis 100%++ men nå som jeg er så trøtt og sliten er jeg sykemeldt 40-50% håper trøttheten kan gå over så jeg kan ha normale lange arbeidsdager igjen.. Blir litt stressa av at alt skal være klart når jeg går i permisjon:p

Jobber 100 % lite plager, litt trøtt innimellom. For 2 uker siden begynte bekkenet å plage meg mye innimellom men no er det lenge siden sist :)

Back
Topp