Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber 100% og jeg skal IKKE bli sykemeldt i svangerskapet. Tror det er altfor mange som tenker at når de blir gravide så får de sykemelding, jippiii - not good :/
Man kan vel ikke akkurat noe for om man må sykemelde seg, eller legen som velger dette. Og rart du kan si du IKKE skal sykemelde deg, hva om du blir såpass dårlig så du ikke klarer å stå på beina..?Jobber 100% og jeg skal IKKE bli sykemeldt i svangerskapet. Tror det er altfor mange som tenker at når de blir gravide så får de sykemelding, jippiii - not good :/
Blir litt provosert av å lese dette. Kanskje noen vil bli sykemeldt pga graviditet, men veldig mange av oss skulle gjerne vært på jobb! Jeg elsker jobben min, men jeg klarer ikke å dra i butikken en gang, og har ikke noe på jobb å gjøre nå. Jeg har en jobb der det ikke er lett å få tilrettelagte oppgaver. Andre faktorer som reisevei og diverse spiller også inn. Dessuten sykemelder man seg ikke selv, det er en vurdering som gjøres av en lege.
Dere som er i så god form at dere kan jobbe 100% er heldige Jeg håper formen min snart blir bedre så jeg kan dra tilbake på jobb.
Blir litt provosert av å lese dette. Kanskje noen vil bli sykemeldt pga graviditet, men veldig mange av oss skulle gjerne vært på jobb! Jeg elsker jobben min, men jeg klarer ikke å dra i butikken en gang, og har ikke noe på jobb å gjøre nå. Jeg har en jobb der det ikke er lett å få tilrettelagte oppgaver. Andre faktorer som reisevei og diverse spiller også inn. Dessuten sykemelder man seg ikke selv, det er en vurdering som gjøres av en lege.
Dere som er i så god form at dere kan jobbe 100% er heldige Jeg håper formen min snart blir bedre så jeg kan dra tilbake på jobb.
Ingen grunn til å bli provosert når jeg ikke snakker om deg eller gravide med liknende situasjon Jeg snakker jo om gravide som har en innstilling om at de ønsker å bli sykemeldt uten at det feiler de noe!
Jeg må si at du provoserer meg også Mommy Bea, de som er så heldige at de ikke blir dårligere enn at de kan jobbe fult kan ikke sette seg til dommer over oss som faktisk ikke klarer å jobbe av ulike årsaker og selv om kommentaren ikke er ymtet på oss er slike kommentarer med på å misstenkeliggjøre alle sykemeldte garvide.
Jeg har et 60% vikariat og er foreløpig 100% sykmeldt, men satser på å komme meg tilbake på jobb når kvalmen/oppkastet gir seg
Jobber 100% som ped.leder i bhg. Høyt tempo, ansvar for 28 barn. Spydd på jobb hver dag siden jul (og litt før), men holdt meg på jobb. Satser på å holde så lenge som mulig, håper jeg snart er over det værste! Vet det blir tungt på slutten igjen, og har en på 3 og en på snart 5 hjemme, så må ta ting som det kommer!
Ingen kan vite hvordan andre har det og sette seg til dommer over dem. Men jeg kjenner noen som "gledet seg til å sykmelde seg"... Det synes jeg et litt spesielt.
Vi er nok egentlig enige, men formuleringen fikk det til å virke som om du mente at alle kunne dra på jobb hvis de ville. Men det var det ikke