Daglig ? Har nettopp drukket en så hadde sambo kjøpt en til meg så har lyst å drikke en til. Trygt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også noen dager jeg går over "kvota". Ingen fare så lenge jeg ikke bøtter i meg masse koffein hver eneste dag, tenker nå jeg daDaglig ? Har nettopp drukket en så hadde sambo kjøpt en til meg så har lyst å drikke en til. Trygt?
Med ca 200 kcal i en iskaffe før du absolutt ikke drikke 4,5 om dagen. Da har du fått i deg mer kcal enn gjennom en vanlig middag.Hehe dette har jeg forsket på! Etter det opplyste er det 40 mg koffein i en Tine iskaffe, og maksgrensen for gravide er 200 mg. Du kan altså drikke hele 4,5 iskaffe om dagen
Høres lurt ut jeg går av og til over kvote på cola, men prøver å begrense meg da jeg var på det kvalmest var det kun cola som hjalp, nå når kvalmen er bedre drikker jeg nesten ingentingJeg har også noen dager jeg går over "kvota". Ingen fare så lenge jeg ikke bøtter i meg masse koffein hver eneste dag, tenker nå jeg da
Haha helt enig altså.. Var bare satt på spissen i forhold til koffeinMed ca 200 kcal i en iskaffe før du absolutt ikke drikke 4,5 om dagen. Da har du fått i deg mer kcal enn gjennom en vanlig middag.
Bleh, jeg har gitt opp slik kaloritelling, jeg legger ikke på meg samme faan, og om jeg skal ha noe å gå på til amming så burde jeg virkelig finne noen kilo et sted. Kanskje deilig iskaffe er veien å gåHaha helt enig altså.. Var bare satt på spissen i forhold til koffein
Forsøkt å spise nøtter? Mye kalorier å hente derBleh, jeg har gitt opp slik kaloritelling, jeg legger ikke på meg samme faan, og om jeg skal ha noe å gå på til amming så burde jeg virkelig finne noen kilo et sted. Kanskje deilig iskaffe er veien å gå
Jupp, men jeg gav opp for mange år siden, nå bare spiser jeg. Jeg plages ikke av at jeg er sliten eller slikt, så det går greit. Mye av slekta er slike tynne staker som spiser mye, så det ligger vel i slekta. Den fine tingen med å være gravid er at jeg endelig begynner å få pupper, noen uker til i dette tempoet så fyller jeg kanskje en a-cupForsøkt å spise nøtter? Mye kalorier å hente der