Jaa! Enig!Føler av og til at gravidhormoner og fyll har samme effekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Enig!Føler av og til at gravidhormoner og fyll har samme effekt?
Når jeg satt på føden og ventet mitt andre barn, skulle på en undersøkelse for å sjekke ståa, så satt det ei Anna ei ved siden av meg som var forholdsvis lengre i forløpet. Og jeg fikk HELT latterkrampe ut av det blå… klarte ikke stoppe.. vi ble bare enige om at det var hormoner, fikk skikkelig vondt inni meg av at jeg satt å rista og knirka mens hun ved siden av meg helt tydelig hadde vondt.Jaa! Enig!
Holder vi dette tempoet, så runder vi 5000 i kveld
Nytt mål?!Holder vi dette tempoet, så runder vi 5000 i kveld
Ja!!Nytt mål?!
Når jeg satt på føden og ventet mitt andre barn, skulle på en undersøkelse for å sjekke ståa, så satt det ei Anna ei ved siden av meg som var forholdsvis lengre i forløpet. Og jeg fikk HELT latterkrampe ut av det blå… klarte ikke stoppe.. vi ble bare enige om at det var hormoner, fikk skikkelig vondt inni meg av at jeg satt å rista og knirka mens hun ved siden av meg helt tydelig hadde vondt.
Det er så vondt.
Omg! Er det mulig!!
Det måå være noe med gravidhormoner!!
Igår lo jeg så mye fordi «mannen min» sa au, at jeg begynte å gråte og ble kvalm.
Hvordan er effekten av å telle hulter til bulter, tipper ikke særlig beroligendeBle litt pedagogisk her når jeg så telling og tall
Når du skal telle for å roe et barn kan det være mer hensiktsmessig å telle slik «3,2,1» istedenfor «1,2,3». Logikken bak er at å telle oppover kan gjerne være med på å gire opp barnet, mens når man teller fra 3 og nedover kan det hjelpe å roe. Når det er konkurranse så teller man jo oppover til 3, man blir vant til å gire seg opp litt.