Hvor mange innlegg på 24 timer!

Vi er så trøtte fordi vi er gravide, så vi blir helt overtrøtte og gira :angelic:

Når jeg satt på føden og ventet mitt andre barn, skulle på en undersøkelse for å sjekke ståa, så satt det ei Anna ei ved siden av meg som var forholdsvis lengre i forløpet. Og jeg fikk HELT latterkrampe ut av det blå… klarte ikke stoppe.. vi ble bare enige om at det var hormoner, fikk skikkelig vondt inni meg av at jeg satt å rista og knirka mens hun ved siden av meg helt tydelig hadde vondt.

Når jeg satt på føden og ventet mitt andre barn, skulle på en undersøkelse for å sjekke ståa, så satt det ei Anna ei ved siden av meg som var forholdsvis lengre i forløpet. Og jeg fikk HELT latterkrampe ut av det blå… klarte ikke stoppe.. vi ble bare enige om at det var hormoner, fikk skikkelig vondt inni meg av at jeg satt å rista og knirka mens hun ved siden av meg helt tydelig hadde vondt.
:laughing025
Omg! Er det mulig!!
Det måå være noe med gravidhormoner!!
Igår lo jeg så mye fordi «mannen min» sa au, at jeg begynte å gråte og ble kvalm. :angelic::laughing002

Ble litt pedagogisk her når jeg så telling og tall:laughing002

Når du skal telle for å roe et barn kan det være mer hensiktsmessig å telle slik «3,2,1» istedenfor «1,2,3». Logikken bak er at å telle oppover kan gjerne være med på å gire opp barnet, mens når man teller fra 3 og nedover kan det hjelpe å roe. Når det er konkurranse så teller man jo oppover til 3, man blir vant til å gire seg opp litt.
Hvordan er effekten av å telle hulter til bulter, tipper ikke særlig beroligende :dance008
Så interessant med litt pedagogikk! Kanskje du kan analysere denne tråden pedagogisk? Eller har du noe mer du kan fortelle om pedagogikk?

Back
Topp